Widok
To jakis zart!!!
Obsluga Bobo Raju to jakis zart. Gdzie ten raj? W hurtowni b.... Towar tak poustawiany, ze bedac w 6 m-cu ledwo z brzuchem przecisnelam sie miedzy kartonami do wozkow. Pracownik (moze wlasciciel - taki lysiejacy ok. 40.) opryskliwy, zdawkowo odpowiadal na nasze pytania. Chyba przerwalismy mu delektowanie sie pustym sklepem...Absolutnie nie polecam tej hurtowni. Nie wiem jak oni chca klienta przyciagnac z takim podejsciem. Jesli obslugiwal nas pracownik to wlasciciel powinien szybko zmienic obsluge. Jesli obslugiwal nas sam wlasciciel to gratuluje podejscia do klienta...Szkoda czasu na Bobo Raj.
Moja ocena
BOBO RAJ
kategoria: Artykuły dziecięce
obsługa: 1
oferta: 2
jakość asortymentu: 2
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 1
1.8
* maksymalna ocena 6
UWAGA OSZUŚCI !!!
Witam wszystkich chcących zrobic zakupy w sklepie boboraj w gdańsku przy ul.Szarej.
UWAGA !!! firma boboraj wystawia inne ceny w interneci w moim przypadku rowerka , który był wystawiony za 139 pln a na miejscu policzono mnie 169pln
własciciel jest w tym przypadku nie dostepny tak tłumaczy pani która odbiera tel.( może to właściciel) bardzo nie miła obsługa .
UWAGA !!! firma boboraj wystawia inne ceny w interneci w moim przypadku rowerka , który był wystawiony za 139 pln a na miejscu policzono mnie 169pln
własciciel jest w tym przypadku nie dostepny tak tłumaczy pani która odbiera tel.( może to właściciel) bardzo nie miła obsługa .
BEZPODSTAWNE OSKARŻANIE, JEST KARALNE!!!!!
Oferta w sklepie stacjonarnym, nie jest tożsama z ofertą sklepu internetowego( PATRZ REGULAMIN)
Czy firma według tego klienta ma obowiązek wystawiać takie same ceny w każdym sklepie???
Kto ustala ceny w każdym firmowym sklepie??? Do pana wiadomości jest to prawo TYLKO właściciela firmy, i to klient decyduje, czy kupuje towar w sklepie stacjonarnym, czy przez internet.
Na każdym produkcie w sklepie stacjonarnym, (jak i internetowym) widnieje cena, więc policzono pana dokładnie tak jak było naklejone na rowerku i pan o tym doskonale wie.
Właściciel nie jest dostępny dla każdego sfrustrowanego klienta, który bombarduje pracowników telefonami.
Oferta w sklepie stacjonarnym, nie jest tożsama z ofertą sklepu internetowego( PATRZ REGULAMIN)
Czy firma według tego klienta ma obowiązek wystawiać takie same ceny w każdym sklepie???
Kto ustala ceny w każdym firmowym sklepie??? Do pana wiadomości jest to prawo TYLKO właściciela firmy, i to klient decyduje, czy kupuje towar w sklepie stacjonarnym, czy przez internet.
Na każdym produkcie w sklepie stacjonarnym, (jak i internetowym) widnieje cena, więc policzono pana dokładnie tak jak było naklejone na rowerku i pan o tym doskonale wie.
Właściciel nie jest dostępny dla każdego sfrustrowanego klienta, który bombarduje pracowników telefonami.
A Ty sfrustrowaną guaniarą i tyle w temacie.
Sama nie mam dzieci ale chciałabym bratankowi coś kupić i oczywiście obsługa jest beznadziejna. Panie oczywiście pracują z łaski.
A może zmienicie pracę na inną? Może rozdawanie ulotek? Może zwolnicie miejsce dla kogoś kto potrzebuję pracy na prawdę i będzie zadowolony?
A baby masz w nosie guaniaro.
Sama nie mam dzieci ale chciałabym bratankowi coś kupić i oczywiście obsługa jest beznadziejna. Panie oczywiście pracują z łaski.
A może zmienicie pracę na inną? Może rozdawanie ulotek? Może zwolnicie miejsce dla kogoś kto potrzebuję pracy na prawdę i będzie zadowolony?
A baby masz w nosie guaniaro.
JESTEM Z SZOKOWANA TYM CO PISZECIE.JESTEM STAŁĄ KLIENTKĄ BOBO RAJU I UWAŻAM ZE SKLEP JEST SUPER I NIE TYLKO JA TAK UWAŻAM, A JAK KOMUŚ NIE PASUJE TO NIECH SIĘ NIE ODZYWA. CO DO OBSŁUGI TO JEST REWELACYJNA,ZAWSZE UŚMIECHNIĘTA,POMOCNA I WIDAĆ ZE SZEFOSTWO POSZŁO W DOBRYM KIERUNKU Z DOBOREM PERSONELU,CHOCIAŻ PRĘDZEJ TAK NIE BYŁO.WIĘC JAK MACIE TROSZKĘ SZACUNKU,TO NIE OCZERNIAJCIE LUDZI KTÓRYCH NIE ZNACIE