Widok

To jakis zart!!!

Obsluga Bobo Raju to jakis zart. Gdzie ten raj? W hurtowni b.... Towar tak poustawiany, ze bedac w 6 m-cu ledwo z brzuchem przecisnelam sie miedzy kartonami do wozkow. Pracownik (moze wlasciciel - taki lysiejacy ok. 40.) opryskliwy, zdawkowo odpowiadal na nasze pytania. Chyba przerwalismy mu delektowanie sie pustym sklepem...Absolutnie nie polecam tej hurtowni. Nie wiem jak oni chca klienta przyciagnac z takim podejsciem. Jesli obslugiwal nas pracownik to wlasciciel powinien szybko zmienic obsluge. Jesli obslugiwal nas sam wlasciciel to gratuluje podejscia do klienta...Szkoda czasu na Bobo Raj.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 2
 
jakość asortymentu: 2
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 1
 
1.8

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 4

UWAGA OSZUŚCI !!!

Witam wszystkich chcących zrobic zakupy w sklepie boboraj w gdańsku przy ul.Szarej.
UWAGA !!! firma boboraj wystawia inne ceny w interneci w moim przypadku rowerka , który był wystawiony za 139 pln a na miejscu policzono mnie 169pln
własciciel jest w tym przypadku nie dostepny tak tłumaczy pani która odbiera tel.( może to właściciel) bardzo nie miła obsługa .
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 3
BEZPODSTAWNE OSKARŻANIE, JEST KARALNE!!!!!


Oferta w sklepie stacjonarnym, nie jest tożsama z ofertą sklepu internetowego( PATRZ REGULAMIN)
Czy firma według tego klienta ma obowiązek wystawiać takie same ceny w każdym sklepie???
Kto ustala ceny w każdym firmowym sklepie??? Do pana wiadomości jest to prawo TYLKO właściciela firmy, i to klient decyduje, czy kupuje towar w sklepie stacjonarnym, czy przez internet.
Na każdym produkcie w sklepie stacjonarnym, (jak i internetowym) widnieje cena, więc policzono pana dokładnie tak jak było naklejone na rowerku i pan o tym doskonale wie.
Właściciel nie jest dostępny dla każdego sfrustrowanego klienta, który bombarduje pracowników telefonami.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2
Po prostu trudno Ci dogodzić gdyż jesteś stękającą BABĄ w ciąży z zachciankami!



Buziak pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 7
A Ty sfrustrowaną guaniarą i tyle w temacie.

Sama nie mam dzieci ale chciałabym bratankowi coś kupić i oczywiście obsługa jest beznadziejna. Panie oczywiście pracują z łaski.

A może zmienicie pracę na inną? Może rozdawanie ulotek? Może zwolnicie miejsce dla kogoś kto potrzebuję pracy na prawdę i będzie zadowolony?

A baby masz w nosie guaniaro.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
I oczywiście żal pupę ściska,szczególnie właściciela.

Lepiej nie dawajcie negatywów,bo właściciel jest tak zadufany ,że nie przyjmuje do wiadomości ,że ktoś może mieć odmienne zdanie niż on
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1
JESTEM Z SZOKOWANA TYM CO PISZECIE.JESTEM STAŁĄ KLIENTKĄ BOBO RAJU I UWAŻAM ZE SKLEP JEST SUPER I NIE TYLKO JA TAK UWAŻAM, A JAK KOMUŚ NIE PASUJE TO NIECH SIĘ NIE ODZYWA. CO DO OBSŁUGI TO JEST REWELACYJNA,ZAWSZE UŚMIECHNIĘTA,POMOCNA I WIDAĆ ZE SZEFOSTWO POSZŁO W DOBRYM KIERUNKU Z DOBOREM PERSONELU,CHOCIAŻ PRĘDZEJ TAK NIE BYŁO.WIĘC JAK MACIE TROSZKĘ SZACUNKU,TO NIE OCZERNIAJCIE LUDZI KTÓRYCH NIE ZNACIE
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4
do góry