Widok

Tradycyjna fala motocyklowa

Są tacy z Was, którzy machają w przelocie, niezależnie od marki i stylu motocykla. Są też tacy, którzy nie machają, chyba że jest to konkretna marka roweru. Jestem nowy w jeździe, moim zamiarem jest przejście na większy rower, ponieważ nabieram pewności siebie, kilometrów i czasu w siodełku. Obecnie jeżdżę na podwójnym sporcie 2022 KLX300, który właśnie kupiłem. Do tej pory przejechałem na nim 130 mil w dwa dni. W ciągu tych dwóch dni minąłem kilka rowerów. Większość z nich rzuciła tradycyjny znak pokoju w dół, a ja również odpowiedziałem. Bardzo niewielu, z którymi się spotkałem, pomachało. Na początku myślałem, że to tylko sprawa Harleya, ale zauważyłem, że ci, którzy machali, jeździli na wszystkim, od krążowników po sportowe motocykle. Czy można rzucić tradycyjną falą, nawet jeśli zbliżający się rowerzysta nie odpowiada?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

LWG do każdego, poza kurierami z Glovo itp i tych na skuterach, chyba że sami machną ręką (b. rzadko). A tak to niezależnie od marki, rodzaju - czy naked, czy adv, czy cruiser. Wiadomo, czasami jak to jest niebezpieczne - np jak akurat się składasz w zakręt,. W ostateczności możesz skinąć głową i też wystarcza. Generalnie uważam że to fajny gest, warto to robić.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0