Zostawiłem rower w serwisie. Zapewniono mnie, że do odbioru będzie tego samego dnia wieczorem. Niestety tak się nie stało, ponieważ rower otrzymałem dopiero 6 dniach oczekiwania. W rowerze wymieniono różne części bez żadnej wcześniejszej informacji, czy wyrażam na to zgodę, choć wcześniej zapewniano mnie, że jeśli coś będzie nadawało się do wymiany, to będę o tym poinformowany telefonicznie. Przy odbiorze przy kasie poproszono mnie o zapłatę za części i ich wymianę i za serwis. Nie wiem co obejmuje opłata za serwis, ale chyba tylko to, że pan serwisant spojrzy na rower, nawet nie czyszcząc łańcucha, nie wspominając o całej reszcie. Ponadto rower wrócił do mnie z tym samym problemem, z którym oddałem go do serwisu, a pan skwitował to słowami, że tak już musi być i trzaski łańcucha są czymś zupełnie normalnym podczas jazdy. ODRADZAM KORZYSTANIA Z USŁUG SERWISOWYCH. Obsługa w sklepie też pozostawia wiele do życzenia, odpowiadając na wszelkie pytania półsłówkami i niepełnymi zdaniami - wręcz zbywając klienta.