Zamówienie złożyłam o 18.30 przez pyszne.pl. Dostałam potwierdzenie czas oczekiwania 55 minut. Jedzenie dotarło 21.30. Przez ten czas nie udało mi się skontaktować z restauracją, ani na numer podany przez pyszne.pl w mailu ani na numer podany na ich stronie. o 20.30 zadzwoniła Pani z dowozem, że ma opóźnienie. Kiedy Pani dotarła o 21.30 nie widziała problemu w tym, że się spóźniła bo twierdziłą że poinformowała pyszne.pl że dostawa będzię na 20.00 i to wina pyszne.pl. To jedyne co Pani miała mi do powiedzenia.

1. Nawet jeśli miałą być na 20 i nie dostałam takiej informacji, to Pani była u mnie 21.30.

2. Na stronie pyszne.pl jest informacja, że dowóż 55 min i na taki czas się nastawiam dokonując zamówienia. Jeśli Pani uważa, że informowanie klientów już po złożeniu zamówienia o 18.30, że jedzenie będzie na 20 jest w porządku to dziękuję za taką restaurację.

Już kolejny raz na pewno się nie nabiorę.
Jedzenie oczywiście dojechało zimne.

wypowiedź zmoderowana ( 2018-10-26 10:23:28)