Karolina Pawlak

Trener personalny

Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
HG - ocena Karolina to wyjątkowa trenerka personalna, która z pasją i zaangażowaniem...
~HG
-

ostatnia odp. 6 dni temu

dodano: 15 stycznia 2025

Monika - ocena Karolina to super trener! Ćwiczę z nią od 2 lat i to głównie dzięki niej i...
~Monika
-

ostatnia odp. 1 tydzień temu

dodano: 14 stycznia 2025

Asia - ocena Ćwiczyłam z Karoliną będąc w pierwszej ciąży i teraz jak jestem w drugiej to...
~Asia
-

dodano: 13 stycznia 2025

Monik - ocena Treningi z Karola to połączenie profesjonalizmu z holistycznym podejściem do...
~Monik
-

dodano: 12 stycznia 2025

Ania Uziak - ocena Świetna trenerka, przede wszystkim niesamowita energia, ogromna motywacja do...
~Ania Uziak
-

dodano: 8 stycznia 2025

Sandra - ocena Polecam !!! Najlepsza Trenerka ️
~Sandra
-

ostatnia odp. 2 tygodnie temu

dodano: 5 stycznia 2025

Angelika - ocena Bardzo polecam treningi z Karoliną ! Zaczęłyśmy razem ćwiczyć już na samym...
~Angelika
-

ostatnia odp. 3 tygodnie temu

dodano: 28 grudnia 2024

Natalia - ocena Z czystym sumieniem polecam Karolinę! Treningi są profesjonalne i dopasowane...
~Natalia
-

ostatnia odp. 3 tygodnie temu

dodano: 27 grudnia 2024

Edytaa - ocena Totalnie polecam treningi z Karoliną! Ćwiczyć z tą pełnią energii i pomysłów...
~Edytaa
-

ostatnia odp. 1 miesiąc temu

dodano: 13 grudnia 2024

Natalia Sz - ocena Do Karoliny trafiłam na przełomie 4 miesiąca ciąży - po przeprowadzonym...
~Natalia Sz
-

ostatnia odp. 1 miesiąc temu

dodano: 13 grudnia 2024

Izabela B. - ocena Bardzo polecam treningi u Karoliny! Ćwiczyłam z nią podczas ciąży do końca 8...
~Izabela B.
-

ostatnia odp. 9 miesięcy temu

dodano: 14 kwietnia 2024

Agnieszka - ocena Pomimo tego, że ćwiczę od dawna, nie wiedziałam jakie ćwiczenia są dla mnie...
~Agnieszka
-

ostatnia odp. 9 miesięcy temu

dodano: 12 kwietnia 2024

Kinga - ocena Trenuje z Karolina od kilku miesiecy. Karolina jest zawsze bardzo...
~Kinga
-