Widok
Trening technik sprzedaży i obsługi klienta
Bardzo profesjonalnie przeprowadzone szkolenie.
Program bardzo szeroki i bogaty, w trakcie szkolenia dostosowany do potrzeb grupy, co jest jak najbardziej na plus.
Prowadząca szkolenie była dobrze przygotowana, co więcej - wyraźnie korzystała z narzędzi i informacji, które przekazywała grupie, co było szczególnie widoczne po części szkolenia skupionej na odpowiedniej mowie ciała i postawie - była żywym przykładem, jak przekazana wiedza powinna być używana w praktyce.
Rzeczywiście miała miejsce wyraźna przewaga praktyki nad teorią - każde narzędzie i metoda przedstawiona na szkoleniu zostały przećwiczone przez grupę.
W skrócie - firma zdecydowanie godna polecenia.
Program bardzo szeroki i bogaty, w trakcie szkolenia dostosowany do potrzeb grupy, co jest jak najbardziej na plus.
Prowadząca szkolenie była dobrze przygotowana, co więcej - wyraźnie korzystała z narzędzi i informacji, które przekazywała grupie, co było szczególnie widoczne po części szkolenia skupionej na odpowiedniej mowie ciała i postawie - była żywym przykładem, jak przekazana wiedza powinna być używana w praktyce.
Rzeczywiście miała miejsce wyraźna przewaga praktyki nad teorią - każde narzędzie i metoda przedstawiona na szkoleniu zostały przećwiczone przez grupę.
W skrócie - firma zdecydowanie godna polecenia.
Moja ocena
Perspecta
kategoria: Szkolenia dla firm
obsługa: 6
oferta: 6
czas trwania kursu: 6
poziom nauczania: 6
przystępność cen: 6
ocena ogólna: 6
6.0
* maksymalna ocena 6