Widok
Nieprawda. Zakupy ktore dokonalas do 2013 mozesz ciagle rozliczyc - zreszta te ktorych dokonalas pozniej tez, ale zasady sa duzo bardziej rygorystyczne i mozliwosci juz duzo mniejsze. Jezeli nie masz tego duzo to proponuje abys sama sprobowala, nie jest to nic trudnego. Najwyzej pare pozycji ci wyrzuca :)
Wniosek o zwrot części wydatków na zakup materiałów budowlanych poniesionych i udokumentowanych fakturą wystawioną dla osoby fizycznej w okresie:
od dnia 1 maja 2004 r. do dnia 31 grudnia 2005 r. składa się nie później niż do dnia 31 grudnia 2014 r.;
od dnia 1 stycznia 2006 r. do dnia 31 grudnia 2007 r. składa się nie później niż do dnia 31 grudnia 2015 r.;
od dnia 1 stycznia 2008 r. do dnia 31 grudnia 2009 r. składa się nie później niż do dnia 31 grudnia 2016 r.;
od dnia 1 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2011 r. składa się nie później niż do dnia 31 grudnia 2017 r.;
od dnia 1 stycznia 2012 r. do dnia 31 grudnia 2013 r. składa się nie później niż do dnia 31 grudnia 2018 r.
od dnia 1 maja 2004 r. do dnia 31 grudnia 2005 r. składa się nie później niż do dnia 31 grudnia 2014 r.;
od dnia 1 stycznia 2006 r. do dnia 31 grudnia 2007 r. składa się nie później niż do dnia 31 grudnia 2015 r.;
od dnia 1 stycznia 2008 r. do dnia 31 grudnia 2009 r. składa się nie później niż do dnia 31 grudnia 2016 r.;
od dnia 1 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2011 r. składa się nie później niż do dnia 31 grudnia 2017 r.;
od dnia 1 stycznia 2012 r. do dnia 31 grudnia 2013 r. składa się nie później niż do dnia 31 grudnia 2018 r.
Sama to załatw, to nic trudnego. Wpisujesz we wniosek, rok - numer faktury oraz pozycje, które podlegają odliczeniu, potem przepisujesz sumy netto i brutto z tych faktur i koniec. Przy składaniu wniosku musisz mieć wszystkie kserokopie tych faktur i tyle. Jeżeli coś nie tak wypełnisz wezwą Ciebie do urzędu i przy nich możesz nanieść poprawki. Zawsze możesz podjechać do urzędu to wyjaśnią Tobie co i jak wypełnić.