Widok

Urszula - opinia

Ostrzegam przed skorzystaniem z tych usług! Pierwsza naprawa - brak obrazu trwała 3 tygodnie i telewizor wrócił z tą samą usterką - obraz zgasł po 10 minutach. Po kolejnej naprawie telewizor grał dwa tygodnie i ta sama usterka - brak obrazu. Tym razem kiedy chciałam się dowiedzieć, kiedy zabiorą telewizor do naprawy, zostałam przez pracownika obrażona, wyzwana, że jestem nachalna i w związku z tym, "za karę" nie odbiorą telewizora. Mam go przywieźć sama i wtedy zobaczą czy naprawią. A na stronie firma pisze, że zapewniają rzetelną, profesjonalną obsługę. Przestrzegam. Nie dość, że wysoki koszt naprawy, długotrwały termin, to jeszcze nerwów co niemiara!
Moja ocena
obsługa: 1
 
jakość usług: 1
 
terminowość: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Poprosimy o skan gwarancji lub innego dokumentu potwierdzającego wykonanie zlecenia
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Otrzymali skan gwarancji i nie reagują
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nadal brak reakcji serwisu na naprawę gwarancyjną
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

To coś niebywałego. Bedę czujny przy wybieraniu firmy naprawiającej elektronikę.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Już zapomnieli że nie naprawili telewizora na ich gwarancji. Zdecydowanie odradzam. Są mało wiarygodni.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry