Widok

Uśmiech nic nie pomoże...

Jak nie dotrzymuje się terminu-godziny umówionej wizyty.

Żeby zdobyć klienta trzeba pracować latami, żeby go stracić na zawsze nie trzeba dużo. Wystarczy posadzić na fotel klientkę od której można "wyciągnąć" więcej niż od klienta który był umówiony na konkretną godzinę
Co można zrobić fryzjerce która nie dotrzymuje terminów? Nic, ale można doradzić innym żeby nie liczyli że zostaną przyjęci w umówionym terminie. No chyba że zamówiona usługa jest bardzo drogo wyceniona w cenniku i możesz być pewny że posadzą cie na fotelu pomimo ze w tym czasie był ktoś inny umówiony
Moja ocena
Milenium kategoria: Fryzjerzy
obsługa: 1
 
jakość usług: 2
 
kreatywność: 1
 
klimat i wystrój: 2
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 1
 
1.5

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

odpowiedz na pana opinię

Szkoda iż przekłada pan wszystko na pieniądze,jest okres przadświąteczny i musimy obsłużyc ogromną liczbę klientów, a widac że ciężko jest dogodzic wszystkim.po raz pierwszy zdażyło się , że trzeba było zaczekac 15 minut,do tej pory był pan obsługiwany bez czekania,lecz tego pan już nie pamięta?.pracujemy od godziny 8 rano i czasami ciężko przewidziec ile minut klientka się spózni oraz ile czasu fryzjerka potrzebuje na zainstalowanie baleyage, czy coloru.Dlatego 15 minut to dozwolony czas który przewidujemy na spóżnienia klientów i tego samego oczekujemy od naszych pań i panów,pracujemy w usługach a nie w fabryce i z zegarkiem w ręku nie zawsze uda się pracowac. Pan obrażony wyszedł oznajmiając iż skorzysta z konkurencji.Zyczę powodzenia mam nadzieję że w żadnym salonie nie ma 15 min.opóżnień.!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
do góry