smieszne komentarze
Dla ścisłości mam pięć z sześciu crafterów kupowane były ostanie przed liftingiem w 2011r. Generalnie wszystkie te rzeczy co u was mi tez padały ale... i tu ważne 1. Turbina powinna padać...
rozwiń
Dla ścisłości mam pięć z sześciu crafterów kupowane były ostanie przed liftingiem w 2011r. Generalnie wszystkie te rzeczy co u was mi tez padały ale... i tu ważne 1. Turbina powinna padać fabrycznie 20tys i uwierzcie prawidłowo eksploatowana tak pada nie ma sił, 19600m 21000 max w kazdym. Jeśli komuś pada przy 60 tys niech przesiądzie się na gaz bo nie czyta instrukcji jazdy TDI !!! Przede wszystkim studzenia jej !. Spalanie hmm pala dużo fakt ale (?) u mnie nakaz jazdy 100 max , pala najpierw 13 potem z biegiem czasu więcej do 15 . Jeśli pali więcej - patrz - nauka ekonomicznej jazdy. Kolejny temat wał . Porażka owszem ale... większośc naszych busiarzy przesila wał wozi nimi po 3 tony nawet i to jest konsekwnencja. Wał w oryginalnym 5t homologacji jest lepszy i nie pada . Zamawiacie homologację 3,5 padają krzyzaki itd . Generalnie szczerze mimo to że jest to auto na 3+ nie żąłuję decyzji. Wszystkie mam od nowego i polecam najpierw nauczyć się jeździć z turbinami potem nie przeciążać ich niemiłosiernie i zachowywać w miarę prędkość a będzie mniej tych usterek- będą rzadziej. Reasumując turbina bierze olej dużo 4 l między wymianami ( wymieniajcie co 20 tys.) i pada 20tys ! Nie ma opcji . Nikt nie napisał jednej istotnej rzeczy , to auto jest niezwykle czułe na paliwo także zawsze mieć należy jeden wkład filtra paliwa i wymieniać go co 20 tys !!!. Poza tym fiaciarze, ivecarze itp daleko oj i tak mimo że to nie te VW jak LT, jesteście bez szans.
zobacz wątek