Odpowiadasz na:

Jestem odmiennego zdania. Jestem abonentem tej firmy już 5 rok, sytuacje w/w nigdy mnie nie spotkały. Na każde zgłoszenie awarii które zdarzają się bardzo sporadycznie reakcja jest natychmiastowa.... rozwiń

Jestem odmiennego zdania. Jestem abonentem tej firmy już 5 rok, sytuacje w/w nigdy mnie nie spotkały. Na każde zgłoszenie awarii które zdarzają się bardzo sporadycznie reakcja jest natychmiastowa. Biuro obsługi klienta w SM Rozstaje to miła i profesjonalna obsługa. Zdarzyły się też awarie dekorów, zawsze były sprawdzone szybko, a najczęściej otrzymywałem nowy. Również korzystam z dostawy do mojego mieszkania internetu, jest szybki i spełnia moje oczekiwania. Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić tę firmę.

zobacz wątek
2 lata temu
~Kucharski Wiesław

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry