Widok

WYŁĄCZANIE BEZ UPRZEDZENIA

Jestem właścicielką Domu Przyjęc, w którym organizujemy przyjęcia.
Po raz 3 w odstępie 3miesięcy bez uprzedzenia wyłączono prąd w całej dzielnicy pozbawiając gości na weselach prądu na około godzinę czasu!
Proszę sobie wyobrazic bezsilnych muzyków prowadzących imprezę i kilkudziesięciu wściekłych weselników, o Parze Młodej nawet nie wspomnę! Nikt by sobie tego nie życzył.Po 30 minutach oczekiwania na połączenie z Energą, z automatu usłyszałam, że powinnam wczytywac się w gazety bo tam są informacje o planowanych przerwach w dostawach...a facet który odebrał łaskawie telefon spytał tylko krótko, czy słuchałam automatu, po czym odłożył słuchawkę. To są kpiny! Płacę niemałe rachunki regularnie a Energa ma w nosie że w ten sposób niszczy moją firmę. Powinni przynajmniej w takimi przypadku zapewnic zastępczy agregat a nie traktowac przedsiębiorcę jak łosia.
Moja ocena
obsługa: 4
 
asortyment: 4
 
jakość usług: -
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 3
 
3.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Firma zawsze powiadamia o planowanych wyłączeniach na stronie internetowej oraz w lokalnej prasie. Co innego w przypadku awarii - w tej sytuacji inforamcję uzyska się dzwoniąc na numer pogotowia energetycznego 991.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry