Widok
Warto się zastanowić
Myślę, że osoby które planują skorzystać z tego gabinetu powinny się poważnie zastanowić. Szczególnie w przypadku kiedy mają mieć poważny zabieg. Na początku zalecałbym skorzystać z samej konsultacji i skorygować ją u innych specjalistów.
Pani Doktor ma dość specyficzne podejście jeśli chodzi o kwestię pieniędzy. Nie raz człowiek może się zdziwić ile będzie musiał zapłacić po zakończonym zabiegu. W czasie wizyty, pacjent nie jest o tym informowany. To uważam za poważny błąd! Dlaczego tak jest, proszę samemu wyciągnąć wnioski.
Profesjonalizm Pani Doktor również jest dla mnie wątpliwy! Cała atmosfera gabinetu, sprawia jak najbardziej pozytywne wrażenie. Jednak w dzisiejszych czasach można korzystać z różnych zabiegów psychologicznych, by wprowadzić człowieka w błąd. Chcę na to uczulić.
Do Pani Doktor pragnę skierować również przekaz 'co człowiek zasieje, to zbierze'...
Pani Doktor ma dość specyficzne podejście jeśli chodzi o kwestię pieniędzy. Nie raz człowiek może się zdziwić ile będzie musiał zapłacić po zakończonym zabiegu. W czasie wizyty, pacjent nie jest o tym informowany. To uważam za poważny błąd! Dlaczego tak jest, proszę samemu wyciągnąć wnioski.
Profesjonalizm Pani Doktor również jest dla mnie wątpliwy! Cała atmosfera gabinetu, sprawia jak najbardziej pozytywne wrażenie. Jednak w dzisiejszych czasach można korzystać z różnych zabiegów psychologicznych, by wprowadzić człowieka w błąd. Chcę na to uczulić.
Do Pani Doktor pragnę skierować również przekaz 'co człowiek zasieje, to zbierze'...
Moja ocena
FAN-DENT
kategoria: Stomatolodzy
obsługa: 5
jakość usług: 2
wyposażenie: 6
czas oczekiwania: 5
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 3
3.8
* maksymalna ocena 6
Cennik usług podstawowych jest dostępny na stronie internetowej, a każdy pacjent po konsultacji ma przedstawiany dokładny plan leczenia z kilkoma wersjami i pełną wyceną na różnym poziomie finansowym.
Przykro nam, że pacjent nie zgłosił swoich uwag podczas wizyty, staramy się na bieżąco odpowiadać na pytania i wątpliwości pacjentów oraz przedstawiać możliwości leczenia w konkretnym przypadku.
Przykro nam, że pacjent nie zgłosił swoich uwag podczas wizyty, staramy się na bieżąco odpowiadać na pytania i wątpliwości pacjentów oraz przedstawiać możliwości leczenia w konkretnym przypadku.