Jestem stałym klientem od początku, mam karnet na rok i tylko to mnie tu jeszcze trzyma.
Na plus są prowadzący zajęcia fitness i dość spora różnorodność. Reszta niestety pozostawia wiele do życzenia:
- panie z recepcji bardziej interesują się tym, żeby dobrze wyglądać niż tym, żeby obsłużyć klienta (sytuacja z zeszłego tygodnia- po treningu oddaję kluczyk a pani z recepcji twierdzi, że nie ma mojej karty, straciłam z 15minut zanim znalazła się inna pani, która wysiliła bardziej wzrok i kartę jednak znalazła), nieuprzejme, podają kluczyk "z łaską", jak się dzwoni żeby zapisać się na zajęcia to odbierają jeden telefon na 5 wykonanych
-mimo reklam sauny dalej brak
-trenerzy na siłowni nie wiem po co są, tylko oglądają klientów od góry do dołu, za to nie poprawią gdy ktoś źle wykonuje ćwiczenie; często też są zajęci paniami z recepcji i jeszcze bardziej spowalniają ich pracę
-mimo wprowadzenia zapisów na zajęcia, na sali panuje tłok i nie da się ćwiczyć, brakuje wtedy np. piłek, hantli
-brak klimatyzacji w salach fitness
-wyposażenie niby ok, ale zawsze jest coś niedziałającego, czy to bieżnia czy też orbitrek
-muzyka puszczana tak głośno, że nie słychać co się mówi przy recepcji