Widok

Właściciele samochodów elektrycznych, ile $ oszczędzasz na zamianie?

Otrzymuję tak dużo odzewu od ludzi na temat samochodów elektrycznych. To jest absolutnie szalone. Pracuję w branży krajobrazowej i rozmawiam z kilkoma przyjaciółmi, którzy prowadzą własną firmę. Mówię o tym, że Ford Lightning byłby idealny dla firm zajmujących się nawożeniem trawników, ponieważ holują tylko małą maszynę i przewożą tylko około 600 funtów. nawozu. Oni absolutnie wariują. Więc jeden z nich powiedział, że wysłuchał wywiadu Jennifer Granholm i powiedział, że w nim powiedziała, że zaoszczędzisz tylko 1100 dolarów rocznie. Oczywiście wyjaśniłem, że były inne problemy (np. 40% oszczędności na konserwacji), ale on naprawdę uważa, że każdy samochód elektryczny kosztuje co najmniej 58 000 USD. Czy jest jakieś aktualne badanie, które mogę mu pokazać, czy to 1100 dolarów rocznie? Dziękuje wszystkim!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Ale bełkot xD
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

to jakieś boty piszą ?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Otrzymuję tak dużo odzewu od ludzi na temat samochodów elektrycznych. To jest absolutnie szalone. Pracuję w branży krajobrazowej i rozmawiam z kilkoma przyjaciółmi, którzy prowadzą własną firmę. Mówię o tym, że Ford Lightning byłby idealny dla firm zajmujących się nawożeniem trawników, ponieważ holują tylko małą maszynę i przewożą tylko około 600 funtów. nawozu. Oni absolutnie wariują. Więc jeden z nich powiedział, że wysłuchał wywiadu Jennifer Granholm i powiedział, że w nim powiedziała, że zaoszczędzisz tylko 1100 dolarów rocznie https://1921681254.mx/ https://100001.onl/. Oczywiście wyjaśniłem, że były inne problemy (np. 40% oszczędności na konserwacji), ale on naprawdę uważa, że każdy samochód elektryczny kosztuje co najmniej 58 000 USD. Czy jest jakieś aktualne badanie, które mogę mu pokazać, czy to 1100 dolarów rocznie? Dziękuje wszystkim!

I got this,..