Zgadzam sie z moimi przedmowcami. Prowadzac biznes trzeba stawiac coraz mocniej na reklame bo jakby nie patrzec to konkurencja nie spi. Duzo tutaj zalezy od profilu dzialalnosci jaka sie zajmujemy...
rozwiń
Zgadzam sie z moimi przedmowcami. Prowadzac biznes trzeba stawiac coraz mocniej na reklame bo jakby nie patrzec to konkurencja nie spi. Duzo tutaj zalezy od profilu dzialalnosci jaka sie zajmujemy oraz produktow czy tez uslug jakie chcemy sprzedawac. Po pierwsze trzeba miec przejrzysta strone internetowa na ktorej w kilka chwil mozna znalezc dostep do najwazniejszych informacji (patrzac z perspektywy klienta). W moich oczach to bardzo duzo swiadczy o samej firmie .. strona to taka wieksza wizytowka bez ktorej praktycznie nie istniejemy w sieci. Jesli chodzi o rozwiazania stricte marketingowe to mamy dosc duze pole do popisu. Jedyna bariera beda tutaj finanse jakie mozemy na nia przeznaczyc. Ja bardziej bylbym jednak za poszukaniem czegos co da najwieksze rezultaty, za rozsadne pieniadze. W tej kategorii najkorzystniej wypada marketing spolecznosciowy oparty o jakis serwis społecznościowy a tych jest przeciez kilka. Daje to mozliwosc dotarcia do o wiele wiekszej grupy potencjalnych odbiorcow niz ma to miejsce w tradycyjnych metodach. Zreszta kazdy z nas wie jak to wyglada w praktyce .. kto nie szukal rzeczy do kupienia w takich miejscach niech pierwszy rzuci kamieniem :)
zobacz wątek