Odpowiadasz na:

Zdecydowanie marketing internetowy. Tu masz do wybory seo, ppc, social Media, email marketing, video marketing. Jest tego bardzo dużo.
Nigdy nie da się niestety sprawdzić, który kanał... rozwiń

Zdecydowanie marketing internetowy. Tu masz do wybory seo, ppc, social Media, email marketing, video marketing. Jest tego bardzo dużo.
Nigdy nie da się niestety sprawdzić, który kanał dotarcia będzie 100% skuteczny.

Na pewno warto postawić na pozycjonowanie i reklamy np w Google ADS. Wtedy można porównywać skuteczność obydwu kanałów dotarcia do klienta i sprawdzić co się bardziej opłaca. Np. sprzedając przez Internet warto postawić na pozycjonowanie sklepu (https://performancemedia.pl/oferta/pozycjonowanie-sklepow/) i jednocześnie Adsy w Google i na FB. Dodatkowo rozwijać stronę na FB. Po kilku miesiącach można przeanalizować, który kanał jest najłatwiejszy/najtańszy lub, który dostarcza najwięcej wartościowego ruchu.

zobacz wątek
4 lata temu
~Jakub

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry