Odpowiadasz na:

Re: Wózek MIKADO BOSTON

Szanowna Pani,

a czy kontaktowała się Pani z naszą firmą odnośnie skrzypienia wózki i wyblaknięcia budki? Jeżeli ma Pani wózek 8 miesięcy, to jest on cały czas na gwarancji, więc... rozwiń

Szanowna Pani,

a czy kontaktowała się Pani z naszą firmą odnośnie skrzypienia wózki i wyblaknięcia budki? Jeżeli ma Pani wózek 8 miesięcy, to jest on cały czas na gwarancji, więc prosimy o kontakt w sprawie nieprawidłowości wózka, a na pewno chętnie pomożemy. Adres znajdzie Pani na karcie gwarancyjnej, która jest dołączana do każdego zakupionego w naszej firmie wózka. Pozdrawiam serdecznie.

zobacz wątek
14 lat temu
~MIKADO - Michał

Odpowiedź

Autor

Ogłoszenie
Polityka prywatności
do góry