Widok

Wyjazdy na maratony MTB

Witam, jestem nowy w Trójmieście. Do tej pory jeździłem na zawody MTB z rejonu Śląska. Z Gdyni jednak odległość na najciekawsze imprezy mocno wzrosła. Mam samochód i mogę zabrać 3 rowery. Jest ktoś zainteresowany wspólnymi wyjazdami na maratony Skandię, Suzuki, Bikemaraton...? Mniejsze koszty, większa zabawa.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2
jeżeli będziesz jeździł na Powerade chętnie sie podłącze, lub ew. mam busa i dwie osobo-rowery mogę zabrać.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
boxer podaj jakiegoś maila chociaż żeby kontakt był łatwiejszy z Tobą :D
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
mesiu27@tlen.pl
dawać znać na maila z wyprzedzeniem, ja na 100 % jadę do murowanej i Złotego, potem jak forma pozwoli na Trophy ..

pzdr
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
In dem a-ha.net Forum war ich auch noch nie ..aber ich glaube, das hcrsevieb`ich auf`s Wochenende. Jetzt guck`ich erstmal hier. Ich hoffe doch auch, dass das andere nochmal gef6ffnet wird?? Das eine oder andere wfcrde ich mir schon gerne noch speichern, oder darf man das auch nicht mehr sagen
Interesowałby mnie Powerade Suzuki Marathon bo uważam że najciekawsza edycja maratonow w Polsce.

Mój mail to przemo479@gmail.com.
Prosiłbym o kontakt jeśli chodzi o szczegóły dogadania się.

Pozdrawiam
hola que tal,es la primera vez que entro a tu pe1gina, todo me percae muy interesante, me gustareda asistir a algun curso, ya he hecho constelaciones familiares, son muchas cosas las que me interesan, pero vivo en la ciudad de Durango, me gustareda saber si realizas cursos o talleres en alguna otra ciudad?De verdad me interesareda saber, me llamf3 mucho la atencion el curso de Gle1ndula Pineal,gracias y espero tu respuesta saludosBere Ve1zquez
Interesują mnie wszystkie Maratony MTB w Polsce (również Powerade Suzuki). Chyba że odbywają się równocześnie :-).
Jeśli ktoś jest chętny proszę pisać tutaj i/lub na adamswieca@o2.pl