Te same bzdury zawsze gadają. W takiej sytuacji należy wyłącznie stosować drogę pisemną przez ebok
Działa i sprawdzone. Poza tym korespondencja jest dowodem, a nie jakieś dywagacje niedouczonych panienek przez telefon. Założyć konto w eboa na osobę na którą jest licznik, żeby nikt nie wypisywał...
rozwiń
Działa i sprawdzone. Poza tym korespondencja jest dowodem, a nie jakieś dywagacje niedouczonych panienek przez telefon. Założyć konto w eboa na osobę na którą jest licznik, żeby nikt nie wypisywał że osoba nieupoważniona i nie muszą odpowiadać.
Dostajesz zawyżoną fakturę z nieprawidłowym stanem licznika - podajesz stan właściwy i obwiniasz odzczytującego, dodatkowo można napisać o rozbieżności stanu z wcześniejszymi miesięcznymi odczytami itp. bla bla bla. Powinieneś dostać informację, że ktoś przyjdzie sprawdzić licznik jeszcze raz (gorzej jak licznik jest w mieszkaniu, bo wtedy trzeba być obecnym przy odczycie).
NIGDY nie należy załatwiać spraw przez infolinię telefoniczną, zwłaszcza w Enerdze. Błędne odczyty liczników to w Enerdze norma od czasu, kiedy zamiast etatowych pracowników mają agencje pracy tymczasowej na usługach.
zobacz wątek