U mnie tez przez jakiś czas przychodziły faktury na starego właściciela.
Za pierwszym razem zadzwoniłam na infolinię, poradzono mi aby poprzednia włascicielka tę fakturę zapłaciła, a oni gdy...
rozwiń
U mnie tez przez jakiś czas przychodziły faktury na starego właściciela.
Za pierwszym razem zadzwoniłam na infolinię, poradzono mi aby poprzednia włascicielka tę fakturę zapłaciła, a oni gdy już dojdą do ładu i składu z umową, zwrócą poprzedniej właścicielce te pieniądze.
Za drugim razem (3 miesiące po wyprowadzce poprzedniej właścicielki) już głupio mi było prosić o uiszczenie kolejnego rachunku. Pojechałam z nim do punktu obsługi w Galerii Przymorze, tam konsultantka pomogła napisać mi reklamację, w której poinformowałam o tym, że faktury są wystawiane nieprawidłowo. Od tego momentu nic już nie przyszło.
zobacz wątek