A postaw się na jego miejscu:
siedzą tępe korpoludki w biurach obsługi klienta i jeszcze bardziej tępe na infolinii, nic zrobić nie umieją, a dodatkowo się panicznie boją procedur i szefa. Do tego procedury są wymyślone pod...
rozwiń
siedzą tępe korpoludki w biurach obsługi klienta i jeszcze bardziej tępe na infolinii, nic zrobić nie umieją, a dodatkowo się panicznie boją procedur i szefa. Do tego procedury są wymyślone pod przeciętną sytuację i nie da się ich modyfikować, nawet gdyby taki tępak jeden z drugim chciał. System jest wymyślony przez tępaków i dla tępaków. A na koniec ty jesteś rzecznikiem, i nawet jak masz trochę oleju w głowie, to musisz świecić oczami za tych wszystkich tępaków i źle napisane oprogramowanie, i jesteś rozliczany za każde słowo które wypowiesz do mediów. Jeszcze się dziwisz że rzecznik takie pierdoły opowiada?
zobacz wątek