Odpowiadasz na:

A postaw się na jego miejscu:

siedzą tępe korpoludki w biurach obsługi klienta i jeszcze bardziej tępe na infolinii, nic zrobić nie umieją, a dodatkowo się panicznie boją procedur i szefa. Do tego procedury są wymyślone pod... rozwiń

siedzą tępe korpoludki w biurach obsługi klienta i jeszcze bardziej tępe na infolinii, nic zrobić nie umieją, a dodatkowo się panicznie boją procedur i szefa. Do tego procedury są wymyślone pod przeciętną sytuację i nie da się ich modyfikować, nawet gdyby taki tępak jeden z drugim chciał. System jest wymyślony przez tępaków i dla tępaków. A na koniec ty jesteś rzecznikiem, i nawet jak masz trochę oleju w głowie, to musisz świecić oczami za tych wszystkich tępaków i źle napisane oprogramowanie, i jesteś rozliczany za każde słowo które wypowiesz do mediów. Jeszcze się dziwisz że rzecznik takie pierdoły opowiada?

zobacz wątek
8 lat temu
~

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry