obsługa klienta
Czas najwyższy aby ENERGA zabrała się za rzetelna obsługę klienta,tutaj sprawa leży totalnie-brak kompetencji pracowników,zero informacji lub informacje błędne,przesyłanie rachunków z dużym...
rozwiń
Czas najwyższy aby ENERGA zabrała się za rzetelna obsługę klienta,tutaj sprawa leży totalnie-brak kompetencji pracowników,zero informacji lub informacje błędne,przesyłanie rachunków z dużym opóźnieniem nawet do pół roku-a potem klient ma płakać i płacić ogromny rachunek z kilku miesięcy...skandal,skandal że tak wielka korporacja nie potrafi sobie poradzić na podstawowym szczeblu.Klienta po prostu mają za śmiecia oficjalnie interesują się tylko wówczas jak sprawa dojdzie do mediów-Prezesie zadbaj w końcu o swoich klientów!Ciśnie się na usta wielu z nas-a wiecie, że macie opinię ,,złodziejskiej''firmy?....Ludzie wciąż czują się oszukiwani przez was bo macie zbyt lekceważące podejście .
zobacz wątek