Widok
ZACOFANA FIRMA
Jestem rozczarowana działalnością tej infolinii i usługami jakie oferuje gazownia .Poprosiłam Panie aby odznaczły w swoim programie, iż nie przebywam w mieszkaniu i może mi się zdażyć nie zapłacić rachuneku (sam abonament ). Poprosiłam również o telefon w przypadku gdyby miało dojść do odłączenia licznika , abym mogła niezwłocznie uregulować należność – zgodziła się .Niestety, wracam z noworodkiem do swojego mieszkania po długiej nieobecności a tu niemiła niespodzianka -licznik został odłączony. Mimo moich próśb życzliwa gazownia zapomniała mnie uprzedzić o tym fakcie przez co musiałam po powrocie do domu marznąć przez weekend i ponieść koszt ponownego podłączenia licznika to 150 pln.
MOŻNA ODNEŚĆ WRAŻENIE IŻ CELOWO WPROWADZAJĄ KLIENTÓW W BŁĄD ABY POBIERAĆ OPŁATY ZA PONOWNE PODŁĄCZENIE LICZNIKA.
PRZY TAK WYSOKICH ABONAMENTACH I OPŁATACH CHYBA STAĆ ICH NA TELEFONY BĄDŹ SMS DO KLIENTÓW
MOŻNA ODNEŚĆ WRAŻENIE IŻ CELOWO WPROWADZAJĄ KLIENTÓW W BŁĄD ABY POBIERAĆ OPŁATY ZA PONOWNE PODŁĄCZENIE LICZNIKA.
PRZY TAK WYSOKICH ABONAMENTACH I OPŁATACH CHYBA STAĆ ICH NA TELEFONY BĄDŹ SMS DO KLIENTÓW
Moja ocena
oferta: 1
jakość usług: 2
czas realizacji: 2
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.4
* maksymalna ocena 6
i sie zgadza że tak robia i odłaczają. Zmieniaja terminy wystawiania faktur raz co dwa miesiace raz co 3 lub pół roku a potem ni z ta d ni z owąd odłączaja gaz. Nie pomoże żadne tłumaczenie że to faktura nie doszła i dlatego nie zapłacono w terminie. Powód jest jeden. Gazownia sa,ma moze zmienic sobie terminy wystawiania faktur jak zechce -to sobie zagwarantowała w umowach!!!!!!!!!!!!! i stąd przy taich róznych terminach trudno coś ustalić gdy nie dociera faktura!!!!!!! To uważam jest jjawne naduzywania swojej przewagi nad klientem !!!!!!!!!!!!!!!