Widok

ZDUNEK Najgorszy dealer Renault w Polsce

Podejście do klienta zerowe, brak jakiegokolwiek szacunku do klienta, nie odbierają telefonów, wymiana lusterka w dwumiesięcznej Lagunie trwa już 21 dni (na auto czekałam 12 dni a miało być do 7 dni), nie trzymają się zasad, obietnic, a klienta traktują jak intruza. Nie fachowi i nieterminowi, dno
Moja ocena
obsługa: 1
 
jakość usług: 1
 
czas realizacji: 1
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 1
 
1.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 12
najlepiej oddac i biec kupic upragniona toyote NIEZAWODNA, ktora palila 3 litry i przeglady to tylko diagnostyczne i tez bez oleju bo po co dobry wymieniac na dobry.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 7

Pandzik kupił, wielki Pan, a zrozumieć nie może że lusterko np. we Francji, trzeba ściągnąć. Technologia teleportacji na razie nie została opracowana w pełni ( ale już nie długo:), śmieszą mnie tacy ludzie. co do nie odbierania telefonów, tu pytanie - czy dzwonił Pan 20 razy dziennie?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
do góry