Wczoraj zamówiłam sushi przez portal pyszne.pl zaznaczyłam, że ma być dostarczone jak najszybciej się da. Sugerowałam się tym, że jedzenie zawsze było najpóźniej po około 60 min. Ale nie tym razem! Tym razem czekałam na zamowienie 2h 40 minut. Po 1,5h zadzwoniliśmy co się dzieje z zamówieniem. Zostaliśmy poinformowani, że czas oczekiwania to około 2h i osoby składające zamowienie telefonicznie są o tym informacji, a kurier już wyjechał.odcinek około 2 km zajął mu około godziny! Łaskawie przyjechał po 3 telefonie do restauracji argumentując się tym, że nie miał jak wydać reszty. ( przy składaniu zamówienia zaznaczyłam płatność gotówka i że będzie to 200 zł do zapłaty było 177 zł). Reasumując to co miało być ciepłe było zimne. Wracając do informacji o czasie oczekiwania. Po coś został podany nr konatktowy, aby o tym informać, albo należy wydłużyć czas dostawy na portalu pyszne.pl gdzie jest zapisane, że czas dostawy to około 50 minut. A jest różnica w prawie 3h a godzinie czekania.
Przy pierwszej wizycie w lokalu również pytałam się o jeden rodzaj sushi, czy zawiera owoce morza lub paluszki krabowe usłyszałam, że nie.Gdy otrzymaliśmy zamowienie okazało się że są w nim paluszki krabo