Widok

Zaplac a bedziemy mieli Ciebie w pupie

Bardzo mila obsluga, duzo informacji, pomoc przy wszystkim. Do czasu. Jak juz tylko przeleje sie pierwsza transze sytuacja zmienia sie diametralnie. Wprowadzanie w blad, nie informowanie o rozwiazaniach zastosowanych na osiedlu.
- Mialo byc podlaczenie do ogrzewania miejskiego, na odbiorach okazalo sie ze jest kotlownia olejowa i koszty ogrzewania o 30% wyzsze;
- odbiory robione doslownie w ostatnie dni zobowiazania w umowie, tynki mokre, balustrady montowane w trakcie odbiorow, chaos;
- przedstawiciele Ekolanu na odbiorze nie potrafili odpowiedziec na proste pytania; jak z dojsciem, z ogrzewaniem, z deszczowka
- inspektor budowlany z ekolanu ledwo co widzacy na oczy wmawial ze pierwszy raz sie spotkal z tak swietnie wykonczonym mieszkanie a w przypadku krzywej sciany PROPONOWAL aby zrobic tam szafe!!!
- brak dojscia sensownego do budynkow, kilka miesiecy walki i wreszcie nie trzeba chodzic w kaloszach;
- wszystkie terminy zapisane w umowie przeciagane badz zmieniane;
- brak mozliwosci uzyskania sensownych odpowiedzi, non stop wymijajace
- jakiekolwiek informacje przekazywane telefonicznie, pozniej zmieniaja sie w slowa "ja tak nie mowilam" , "nie przypominam sobie

wypowiedź zmoderowana (automat czas, 2012-06-28 23:14:04)

Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 3
 
jakość: 2
 
terminowość: 1
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 2
 
2.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zgadzam się w 100%, także mamy problemy z EKOLANEM na osiedlu Miłym. Ciekawe co na to zarząd?
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zarzad chyba nie panuje nad swoimi ludzmi, w recepcji jak bylismy na rozmowie wstepnej jeden wielki chaos, dlugo czekalismy zanim pracownik od sprzedazy do nas łaskawie wyszedł, obsługa fatalna na recepcji - talerz z jedzeniem własnie stygł i chyba przyszlismy nie w czas, chyba ktos sie minał z powołaniem...
z Witawy pojechalismy do innego deveopera, bo tutaj juz nam sie odechciało...
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
To mówisz, że na rozmowie wstępnej z pracownikiem od sprzedaży byłeś/aś na Witawie.... no to gratuluje bo z tego co wiem biuro sprzedaży znajduje się w Sopocie, a na witawie jest biuro zarządu.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
kupiłem mieszkanie w osiedlu apartamenty na polanie.
Niestety i w moim przypadku po podpisaniu umowy podejście Ekolanu zmieniło się mocno:(
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dokładnie tak. Żadne sugestie do aranżacji mieszkania nie mają sensu. Jedyne co można zmienić to gniazdka, ew. ściany i niektóre umiejscowienie rur. Mamy XXI wiek i nadal rury wystają ze ścian - żeby to jeszcze mało wystawało... Zasłaniają się procedurami, gdy pani projektant na spotkaniu kilka miesięcy przed oddaniem mieszkania mówi, że się da rury ukryć na tyle by wystawały na 2-3 cm. Wystają na 10! Dzisiaj odebraliśmy swoje mieszkanie. I nie jestem w 100% zadowolona. Wcześniej nie było problemu w kontaktowaniu się z Ekolanem. Nagle po wstępnym obejrzeniu mieszkania okazuje się, że pan mający powiadomić Ekolan o usterkach - firmy nie powiadomił, a e-mail o usterkach nie doszedł, bo jest pełno działów administracyjnych i nikt nic nie wie. Odsyłają co rusz z problemem do kogoś tak. Wcześniej zawsze potwierdzenie po przeczytaniu e-mail, szybka odpowiedź, decyzja. Po zapłaceniu kwot - jak wyżej. Niestety chyba to i tak się nie zmieni - w końcu to nie dom, a mieszkanie, nie mamy nic do gadania - tylko płać płać i płać.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry