Widok
Zawiadomienie o ślubie w pracy!
Cześć dziewczyny!
Mam pytanie odnośnie zawiadomienia swoim slubie w miejscu pracy, tzn. czy wypada napisać takie ogólne, kierowane do wszystkich współpracowników i zostawić je np. w sekretariacie, oczywiście wczesniej informując wszystkich ustnie, czy traktować każdego indywidualnie i przygotować odpowiednią liczbę karteczek z info o ślubie?
Czekam na Wasze rady,
pozdrawiam :)
Mam pytanie odnośnie zawiadomienia swoim slubie w miejscu pracy, tzn. czy wypada napisać takie ogólne, kierowane do wszystkich współpracowników i zostawić je np. w sekretariacie, oczywiście wczesniej informując wszystkich ustnie, czy traktować każdego indywidualnie i przygotować odpowiednią liczbę karteczek z info o ślubie?
Czekam na Wasze rady,
pozdrawiam :)
To zależy w jak dużej firmie pracujesz i w jakim jesteś kontakcie ze wszystkimi pracownikami.
Ja pracuję w dużej firmie, połowę pracowników znam tylko z widzenia (nawet nie wszystkich) i na cześć cześć, więc chyba nawet nie będę dawała ogólnego zawiadomienia. Dam tylko zaproszenia na ślub koleżance, z którą siedzę w jednym pokoju i szefowi, a inne osoby, które są ze mną bardziej związane i tak już wiedzą:)
Ja pracuję w dużej firmie, połowę pracowników znam tylko z widzenia (nawet nie wszystkich) i na cześć cześć, więc chyba nawet nie będę dawała ogólnego zawiadomienia. Dam tylko zaproszenia na ślub koleżance, z którą siedzę w jednym pokoju i szefowi, a inne osoby, które są ze mną bardziej związane i tak już wiedzą:)
[url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]

[/url]
ja przeczytałam zaproszenie na zebraniu, a następnie przekazałam je na ręce dyrekcji, która oddała je sekretariatowi, gdzie każdy będzie mógł sobie obejrzeć, przeczytać, spisać. prócz tego, kilku bliższym osobom powiedziałam o ślubie zanim zrobiłam oficjalne zaproszenie i tym osobom jeszcze wyślę mailowe zaproszenia:)


