Widok
Zbesztany z błotem
Od 7 lat załatwiam sprawy w urzędach Sopockich. Dzisiejsza wizyta była jedną z najgorszych. Poczułem się jakbym cofnął się o 30 lat. I baba za okienkiem sprzedawała ocet z wielką łaską.
Wylewanie swoich problemów na obsługiwanych petentów to najgorszy problem Jednej z Urzędniczek. Takie zachowanie powinno zostać ukrócone z góry. Panie Prezydencie proszę zająć się swoimi podwładnymi.
Przydadzą się szkolenia z savuar vibru, bądź chociaż z obsługi petenta. Chyba zbyt wiele nie wymagam.
Z całą szczerością nie polecam sopockiego wydziału komunikacji.
Mam nadzieję, że gdy podejdę po odbiór stałego dowodu rej. Obsługa nie opluje mnie jadem!
Wylewanie swoich problemów na obsługiwanych petentów to najgorszy problem Jednej z Urzędniczek. Takie zachowanie powinno zostać ukrócone z góry. Panie Prezydencie proszę zająć się swoimi podwładnymi.
Przydadzą się szkolenia z savuar vibru, bądź chociaż z obsługi petenta. Chyba zbyt wiele nie wymagam.
Z całą szczerością nie polecam sopockiego wydziału komunikacji.
Mam nadzieję, że gdy podejdę po odbiór stałego dowodu rej. Obsługa nie opluje mnie jadem!
Moja ocena
Referat Komunikacji
kategoria: Urzędy miejskie
obsługa: 1
pomoc merytoryczna: 2
czas oczekiwania: 1
ocena ogólna: 1
1.2
* maksymalna ocena 6
Jakkolwiek rozumiem, ze panie mogly byc niezbyt uprzejme, to jestem pewien, ze nie da sie ich przeszkolic z "savuar vibru". Trudne slowa mozna sprawdzic on-line badz w slowniku wyrazow obcych. Jesli to ciagle zbyt trudne i nie znasz zwrotu - nie uzywaj. Zamiast tego naprawde wystarczy napisac, ze przydaloby sie na przyklad szkolenie z zasad obslugi klienta. W powyzszym przypadku niestety wymagasz zbyt wiele. Awykonalne.