Widok

Zdecydowanie odradzam

Słaba obsługa, czekałem 2 miesiące na naprawę, nie dostałem auta zastępczego, musiałem wracać na poprawki, w rezultacie elementy były malowane 2 razy.
Moja ocena
obsługa: 1
 
jakość usług: 1
 
czas realizacji: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Szanowny Panie,
Jeżeli chodzi o naprawy blacharsko-lakiernicze, to rzeczywiście czas oczekiwania na naprawę jest dość długi. Pan przyjeżdża jedynie na oględziny i na naprawę. Między tymi wizytami my musimy porozumieć się z ubezpieczalnią, wywalczyć dla klienta najlepszą stawkę z odszkodowania, co czasami wiąże się z poprawianiem kosztorysów itp, Części zamawiamy z magazynu centralnego, ze Szwecjo co również trwa tydzień. Wszystkie te czynności wykonujemy aby klient otrzymał jak najlepszą usługę. Co do auta zastępczego, to jeżeli nie ma Pan go w ubezpieczeniu, może je Pan otrzymać tylko za opłatą.
Jeżeli lakiernik źle polakierował element, a błędy człowieka się zdążają, to wymaga to poprawy. Chcemy aby nasi klienci byli zadowoleni z naszych usług.
Jeżeli ma Pan jeszcze jakieś pytanie, zastrzeżenia proszę o kontakt pod adresem marketing@drywa.dealervolvo.pl

Pozdrawiam
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Czytając odpowiedź "Marketing Drywa Serwis" w takiej formie to nic dziwnego, że poziom nie zadowolenia Klientów na takim poziomie ...
- Pan przyjeżdża jedynie na oględziny - Klient, a nie Pan, nie jedynie na oględziny tylko na naprawę do ASO VOLVO !!!! - to jest pierwsze primo !
- my musimy porozumieć się z ubezpieczalnią, wywalczyć dla klienta najlepszą stawkę - wywalczyć dla Klienta najlepszą stawkę ??? tzn co ? co ma być dla mnie najlepszego ... ? - jeżeli Drywa nie może się dogadać z ubezpieczalnią to co mnie to obchodzi jako Klienta ???
- Części zamawiamy z magazynu centralnego, ze "SZWECJO" WOW !!!! co również trwa tydzień - niech to trwa i trzy tygodnie - weźcie to zamówcie skompletujcie i umówcie mnie na naprawę ...
- Co do auta zastępczego, to jeżeli nie ma Pan go w ubezpieczeniu, może je Pan otrzymać tylko za opłatą - brawo Wy - gratuluje podejścia pro klienckiego - czekajcie tylko aż konkurencja nie będzie widziała w tym problemu żeby wydać taki samochód - przecież i tak na takiej naprawie przytniecie parę tysięcy ... btw. mnie wam iż lepiej jak jakiś doradca albo kierowniczek jeździ autem zastępczym do domu niż Klient który odstawił samochód na naprawę ... brawo Wy po raz kolejny ...
- Jeżeli lakiernik źle polakierował element, a błędy człowieka się zdążają, to wymaga to poprawy - ZDĄŻĄJĄ ? jak na moje oko zdarzają WOW ! jeżeli spiepszyliśmy naprawę to bijemy się w pierś i dokładamy wszelkich starań aby ponowna sytuacja nie miała miejsca i dlatego na poczet naszego błędu wydaliśmy bezpłatnie pojazd zastępczy.
- Chcemy aby nasi klienci byli zadowoleni z naszych usług. - klienci z małej litery WOW brawo Wy !
- Jeżeli ma Pan jeszcze jakieś pytanie, zastrzeżenia proszę o kontakt pod adresem ... - weź się człowieku lepiej za stolarkę niż za marketing ...
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry