Widok

Zero Profesonalizmu

Karczma Sidło Temat dostępny też na forum:
Niedopuszczalne zachowanie właścicieli! Wykupiłam kolację w tej karczmie dostępną na groupon, jednocześnie dokonując rezerwacji terminu poprzez kalendarz dostępny w ofercie. Poprosiłam mailowo o potwierdzenie rezerwacji= odzew zerowy. Po tygodniu postanowiłam zadzwonić i zapytać, czy rezerwacja została dokonana.. usłyszałam tylko, ze za chwilę oddzwonią. Po dwóch telefonach i kilku smsach skontaktował się ze mną właściciel, i w beszczelny sposób poinformowal, ze na dany termin nie dokonują rezerwacji(mimo, iz w ofercie było wręcz przeciwnie). Skwitowal wszystko tekstem: proszę sobie zadzwonić do groupona i rządac zwrotu po czym chciał się rozłączyć!!! Podejscie do klienta nie do pomyślenia, szczególnie, że sami wprowadzają w błąd. Zamiast przyznać się do pomyłki i przeprosic potrafią tylko rzucać sluchawka.. ciekawi mnie tylko co by się wydarzyło, gdybym nie zadzwoniła i nie zapytała o swoją wykupioną ofertę... pewnie w dniu rezerwacji pocałowałabym klamkę. Zero prefesjonalizmu. Nie polecam!!!restauratorowi (o ile można tak nazwać tę Panią w ogóle) nie wypada tak się zachowywać!przykre
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
aktualnie w Karczmie przebywa Magda Gessler, więc może zadziałała na nerwy właścicielom :P
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
znam tą kobietę, zawsze była co najmniej "dziwna" w swym zachowaniu, pretensjonalna strasznie az szkoda ludzi ktorzy nabierają sie na swiadczone przez nią usługi......czy to wynajmu czy gastronomiczne... przestrzegam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry