Widok
Zeszli na baaardzo niski poziom
Właściciele niestety od początku działalności klubu nic w niego nie inwestują, nawet jeśli chodzi o bieżące potrzeby.
1) Stan siedzisk w lożach woła o pomstę do nieba, dziury z których wychodzą druty i gąbka - nie możecie poświęcić 20zł żeby to czymś zaszyć?
2) Stanu toalet lepiej nie komentować...w swoich domach też nie używacie papieru toaletowego, mydła i ręczników (suszarek)?
3) W sobotę już od początku imprezy nie były dostępne ŻADNE przekąski typu paluszki, chipsy czy orzeszki...gratuluję świetnej logistyki, dobrze że o piwie nie zapomnieliście...
4) Oczywiście dolny parkiet był nieczynny...po co reklamować coś, co faktycznie nie działa nawet w soboty!?
5) W klubie panuje zaduch i smród papierosów bo nie działają żadne wyciągi, a drzwi dla strefy palących są często otwarte (sugeruję sprawdzić do czego służy urządzenie zwane samozamykaczem)
6) Obsługa wykonuje swoje zadania w takim super tempie, że przy barze można spędzić 15min i dalej nie zostać obsłużonym, mimo że nie ma jakiś specjalnych kolejek
7) Szatniarz jest tak bystry, że wiesza wszystkie kurtki jedna obok drugiej, mimo że ma obok drugie puste pomieszczenie, dzięki temu czeka się 5min na kurtkę przy wyjściu.
1) Stan siedzisk w lożach woła o pomstę do nieba, dziury z których wychodzą druty i gąbka - nie możecie poświęcić 20zł żeby to czymś zaszyć?
2) Stanu toalet lepiej nie komentować...w swoich domach też nie używacie papieru toaletowego, mydła i ręczników (suszarek)?
3) W sobotę już od początku imprezy nie były dostępne ŻADNE przekąski typu paluszki, chipsy czy orzeszki...gratuluję świetnej logistyki, dobrze że o piwie nie zapomnieliście...
4) Oczywiście dolny parkiet był nieczynny...po co reklamować coś, co faktycznie nie działa nawet w soboty!?
5) W klubie panuje zaduch i smród papierosów bo nie działają żadne wyciągi, a drzwi dla strefy palących są często otwarte (sugeruję sprawdzić do czego służy urządzenie zwane samozamykaczem)
6) Obsługa wykonuje swoje zadania w takim super tempie, że przy barze można spędzić 15min i dalej nie zostać obsłużonym, mimo że nie ma jakiś specjalnych kolejek
7) Szatniarz jest tak bystry, że wiesza wszystkie kurtki jedna obok drugiej, mimo że ma obok drugie puste pomieszczenie, dzięki temu czeka się 5min na kurtkę przy wyjściu.
Moja ocena
Autsajder
kategoria: Kluby, dyskoteki
obsługa: 2
klimat i wystrój: 3
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 3
2.8
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Opinia wydaje się nie do końca sprawiedliwa, już spieszę z wyjaśnieniem:
1) loże zostały 'dobite' w okresie letnim, a zainwestowanie 20 zł, tak jak Pan pisze nie przyniosłoby oczekiwanego efekty, gdyż wyglądałyby strasznie... czekaliśmy na dostępność terminu tapicera, który je wykonywał i już od kilku tygodni mają zupełnie nowe poszycie
2) stanu toalet czasem ciężko dopilnować, gdyż duże imprezy angażują całą obsługe do ogarnięcia baru i barbeka, za co serdecznie przepraszamy
3) paluszków i chipsów mogło zabraknąć, gdyż nie są to produkty 'pierwszej potrzeby' w klubie i nie są zamawiane duże ilości... pamiętam ten weekend i wtedy akurat mieliśmy wyjątkowe zejście z ww produktów, a dostawy mamy we wtorki, więc 1-2 dni mogło ich rzeczywiście brakować
4) niedopatrzenie z naszej strony - to był 'długi weekend' i zrezygnowaliśmy z 2 parkietów, zapominając umieścić news na stronie
5) ochrona chodzi po klubie i ma za zadanie reagować na otwarte drzwi do palarni, tzn. domykać lub zwracać uwagę niezamykającym, a kwestię samozamykaczy rozpatrzymy
6) w kwestii obsługi baru musimy się nie zgodzić, gdyż mamy jedną z szybszych ekip w Trójmieście, którą większość naszych gości chwali i nikt na pewno nie czeka 15 min... opinia bardzo subiektywna i niesprawiedliwa...
7) kurtki są wieszane na każdym numerku, ponieważ w weekendy, przeważnie, zapełnia się cała szatnia (obydwa pomieszczenia), więc późniejsze wieszanie rzeczy pomiędzy kurtkami nie miałoby najmniejszego sensu...
opinia w znaczącej części subiektywna i niesprawiedliwa...
1) loże zostały 'dobite' w okresie letnim, a zainwestowanie 20 zł, tak jak Pan pisze nie przyniosłoby oczekiwanego efekty, gdyż wyglądałyby strasznie... czekaliśmy na dostępność terminu tapicera, który je wykonywał i już od kilku tygodni mają zupełnie nowe poszycie
2) stanu toalet czasem ciężko dopilnować, gdyż duże imprezy angażują całą obsługe do ogarnięcia baru i barbeka, za co serdecznie przepraszamy
3) paluszków i chipsów mogło zabraknąć, gdyż nie są to produkty 'pierwszej potrzeby' w klubie i nie są zamawiane duże ilości... pamiętam ten weekend i wtedy akurat mieliśmy wyjątkowe zejście z ww produktów, a dostawy mamy we wtorki, więc 1-2 dni mogło ich rzeczywiście brakować
4) niedopatrzenie z naszej strony - to był 'długi weekend' i zrezygnowaliśmy z 2 parkietów, zapominając umieścić news na stronie
5) ochrona chodzi po klubie i ma za zadanie reagować na otwarte drzwi do palarni, tzn. domykać lub zwracać uwagę niezamykającym, a kwestię samozamykaczy rozpatrzymy
6) w kwestii obsługi baru musimy się nie zgodzić, gdyż mamy jedną z szybszych ekip w Trójmieście, którą większość naszych gości chwali i nikt na pewno nie czeka 15 min... opinia bardzo subiektywna i niesprawiedliwa...
7) kurtki są wieszane na każdym numerku, ponieważ w weekendy, przeważnie, zapełnia się cała szatnia (obydwa pomieszczenia), więc późniejsze wieszanie rzeczy pomiędzy kurtkami nie miałoby najmniejszego sensu...
opinia w znaczącej części subiektywna i niesprawiedliwa...