Widok

a ja nie polecam

Mam problem z laptopem (działa ale podejrzewam usterkę) i chciałam go w tej firmie zdiagnozować. Jest oczywiście kolejka czekających i pan poinformował mnie, że moja maszyna będzie zdiagnozowana za tydzień. Dla mnie to w porządku, chciałam się grzecznie ustawić w kolejce, ale żeby się ustawić w kolejce trzeba im sprzęt oddać. W moim przypadku leżałby u nich przez tydzień w kolejca a ja komputera potrzebuję codziennie. Chciałam poczekać, ale bez oddawania sprzętu na półkę. Firma nie chciała pójść na żaden kompromis (zostawię coś w zamian, podpiszę się, kaucja, cokolwiek). Panowie nalegali, zebym skorzystała z usługi express- sprzęt wieżdża na stół od razu i płacę 70 PLN więcej. Dziękuję, nie skorzystam.
Moja ocena
obsługa: 1
 
jakość usług: -
 
czas realizacji: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani
Warunki przyjmowania sprzętu do serwisu są jasne, nie jesteśmy w stanie prowadzić wirtualnych kolejek i zmieniać procedur dla każdego ze 150 klientów miesięcznie. Pani podczas rozmowy w serwisie próbowała bezskutecznie wymusić swoje rozwiązanie stąd to rozgoryczenie. Pracownik poinformował Panią o możliwości kupienia usługi ekspresowej, ale na pewno nie próbował Pani naciągać na 70 zł, co może sugerować treść komentarza.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry