Widok

a jaki lekarz - gdynia

Rodzina i dziecko Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
A do kogo w gdyni do lekarza w czasie ciąży. Na NFZ chyba trzeba trochę czekać. Może prywatnie, ale nie mam doświadczenia więc nie bardzo wiek do kogo? Mieszkam na dąbrowie - może przychodnia?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja tez z Dabrowy i ciązę mi prowdziła dr Grzybowska z naszej przychodni. Było OK
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja tez z Dąbrowy, ale nie miałam czasu na wyczekiwanie w kolejkach i chodzę prywatnie do dr Zalewskiego (polecony przez koleżanki) przyjmuje na Starowiejskiej - polecam. Możesz poczytać o nim na www.znanylekarz.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ale jak się jest w ciązy to chyba nie trzeba czekać w takich kolejkach?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
trzeba.mnie nigdzie nie chcieli przyjac szybciej niz za 2-3 miesiace a stan ciazy niczego nie przyspieszał.ostatecznie zostalam poniekad zmuszona do wizyt prywtnych...niestety...
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
idź do przychodni - powiedz, że jesteś w ciązy - wyznaczą ci wizytę - a potem już będa wyznaczać co miesiąc
tak na[rawde to w pierwszych 3 miesiącach nie ma pośpiechu - później się zaczyna robic badania itd - także spoko
wizyty są wyznaczane na godziny, ale przewaznie jest jakas obsuwka - ale luzik
polecam dąbrowę i dr grzybowską
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
hmm...mnie chcieli przyjac dopiero w 5 miesiacu ciazy.moze na pierwsza wizyte idz prywatnie a w miedzy czasie doczekasz sie na NFZ.ja zaluje ze tak nie zrobilam.
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0