Odpowiadasz na:

to chyba jesteś z Amelka. Formularz kontaktowy? naprawa od ręki? chyba kpisz. Ja jakoś tez miałem podobno awarię i nie miałem neta i wczoraj i dziś. dzwoniłem do Amelka, pisałem wiadomości i nic.... rozwiń

to chyba jesteś z Amelka. Formularz kontaktowy? naprawa od ręki? chyba kpisz. Ja jakoś tez miałem podobno awarię i nie miałem neta i wczoraj i dziś. dzwoniłem do Amelka, pisałem wiadomości i nic. Właściel raz mówi ze awaria, raz ze planowe przełączenia itp. W obecnych czasach wszystkie kazdy informuje klientów o przerwach technicznych - sory Amelek nie informuje. Jak jest awaria też mozna wysłać info sms-em do klientów ze jest awaria , ale po co - klient ma siedzieć i czekać w niepewności . Jakby było prawo które pozwala dostawce internetu obciążyć kwotą np. utraconej dniówki za niemożliwosć wykonywania pracy zdalnej to by inaczej sie zachowywał. Ale dobrze ktoś napisał, nie ma tu niestety alternatywy, ale jak się pojawi to ....... wtedy będzie Pan z Amelka inaczej traktował klientów a nie zachowywał się jak burak

zobacz wątek
5 lat temu
~bez nicku

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry