Widok
fatalnie
Niestety jestem totalnie rozczarowana. Widać, że klienci korzystający z oferty groupona są traktowani po macoszemu. Nie dość, że byłam umówiona do innej fryzjerki pierwotnie i nie poinformowano mnie o zmianie fryzjera to na miejscu okazało się, że będzie mnie obsługiwać zupełnie kto inny... na moje stwierdzenie, że byłam umówiona do innego fryzjera i skoro nastąpiły zmiany to wypadałoby mnie poinformować, pani w recepcji powiedziała, że przecież mam wizytę zaplanowaną... Odcień farby musiałam sobie wybrać praktycznie sama, strzyżenie też musiałam doradzać sama i wymyślać... maska kolagenowa to jakiś żart.. najpierw miałam z nia siedzieć 15 min., po chwili jednak fryzjer zmienił zdanie i powiedział, że nie musi ona tyle być na głowie... czesanie byle jakie i byle jakim sprzętem, który parzył mnie w głowę bo tak się nagrzewała suszarka... Ogólnie wyszło tak:
usługi o wartości 330.00 zł. zapłaciłam 100.00 zł do tego 50 zł. za strzyżenie.. zapłaciłam 150 zł. Nie wiem tylko jak szacowali wartość tych usług... może jakbym przyszła jako "normalna" klientka to za 400 zł. zrobiliby wszystko jak należy .... FATALNIE
usługi o wartości 330.00 zł. zapłaciłam 100.00 zł do tego 50 zł. za strzyżenie.. zapłaciłam 150 zł. Nie wiem tylko jak szacowali wartość tych usług... może jakbym przyszła jako "normalna" klientka to za 400 zł. zrobiliby wszystko jak należy .... FATALNIE
Moja ocena
YES Barber shop
kategoria: Fryzjerzy
obsługa: 2
jakość usług: 1
kreatywność: 1
klimat i wystrój: 2
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.3
* maksymalna ocena 6
Ja również dziękuję - już byłam o krok od kupienia gruponu - nie dlatego, że czaję się na tanie oferty ale moja fryzjerka niestety jest na zwolnieniu z powodu wysokiej już ciąży - więc chciałam znaleźć dobre zastępstwo za nią - ale jak widać z Twojej opinii - ten salon odpada. Oni sobie nawet nie zdają sprawy jak taki groupon może im pomóc w zdobyciu klientów - tak właśnie znalazłam moją Panią Dorotkę... Trafiłam do niej z groupona i zostałam na dłużej za normalną kaskę - bo jest jej warta. Nienawidzę jak klientów z groupona traktuje się "taśmowo" na ilość - sami sobie szkodzą! A przecież to idealna reklama - a w tym przypadku widać - ANTYREKLAMA. Dzięki jeszcze raz ;)