Widok
awarie internetu w chyloni
Jestem klientem MM juz kilka lat ale moja umowa się kończy we wrześniu i to będzie koniec "przygód" z tą "firmą".
Od prawie tygodnia są spore przerwy w dostawie internetu . Dzwoniąc do BOK jedna śpiewa-"pracujemy nad tym".
Pytam tylko jak długo można naprawiać usterkę.
Poziom tej firmy jest ... przepraszam oni nie mają poziomu więc szkoda czasu na słuchanie ofert i bajek.
Każdy operator lepszy niż MM :-(
Od prawie tygodnia są spore przerwy w dostawie internetu . Dzwoniąc do BOK jedna śpiewa-"pracujemy nad tym".
Pytam tylko jak długo można naprawiać usterkę.
Poziom tej firmy jest ... przepraszam oni nie mają poziomu więc szkoda czasu na słuchanie ofert i bajek.
Każdy operator lepszy niż MM :-(
Moja ocena
Multimedia Polska
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
oferta: -
jakość usług: 1
awaryjność: -
przystępność cen: -
ocena ogólna: -
1.0
* maksymalna ocena 6
Kalisz od 4 miesiecy regularnie zrywane polaczenia
Dwie wizyty serwisantow;pierwszemu pokazałem ze po wymianie modemu multimedia problem nadal jest po ich stronie;przyznal sie ze jest tu tylko dla odnotowania wizyty xd.
Nastepny na wejsciu stwierdzil ze wymiana modemu nic nie pomoże....i ze taka praca:).
Zglosilem dzis reklamacje .......14 dni na odpowiedz maja ciekawe co zaproponują
Dwie wizyty serwisantow;pierwszemu pokazałem ze po wymianie modemu multimedia problem nadal jest po ich stronie;przyznal sie ze jest tu tylko dla odnotowania wizyty xd.
Nastepny na wejsciu stwierdzil ze wymiana modemu nic nie pomoże....i ze taka praca:).
Zglosilem dzis reklamacje .......14 dni na odpowiedz maja ciekawe co zaproponują