Widok

bankomat- transakcja była a kasy nie ma :(

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
Wczoraj chciałam wypłacić pieniądze z bankomatu. Nie mogłam ze swojego bankomatu bo nie było kasy więc skorzystałam z tego w biedronce na hallera. Bankomat przyjał kartę i w momencie gdy powinien wypłacić pieniązki jakby się zawiesił i pojawił się komunikat typu " Operacja trwała zbyt długo i została unieważniona". Kasy nie dostałam. Dzisiaj sprawdzam konto przez internet i oczywiście pieniążki niby zostały wypłacone ;/ Czy miałyście podobną sytuację? Jest szansa na to, że odzyskam pieniązki ? Do kogo powinnam dzwonić z reklamacją?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Powinnaś zadzownic na numer podany na bankomacie w momencie jak nie wypłaciło Ci kasy. Oni wtedy sprawdzają, czy faktycznie zostały wypłacone... A teraz to nie wiem, ale ja bym próbowała na ten numer z bankomatu.
Swoja drogą, od piątku coś się dzieje z tymi euronetami... W budynku poczty na długiej-nie wypłaciło kasy (bo nie...), w auchan w sobotę- też jakiemuś panu nie wyplaciło, no i Ty dziś...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja niestety miałam taką sytuacje:( wypłacałam 200 zł. z bankomatu w Obi na Matarni.Pieniadze nie zostały wypłacone, z konta zeszły, ja ich już nie odzyskałam:(
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
zgłoś się z reklamacją do swojego banku, długo się czeka na pieniądze z powrotem (ok 90 dni) ale można je odzyskać
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja też złożyłam do banku reklamacje i już czekam 2 miesiące bankomat nie wypłacił mi 2700 to bankomat standandera a konto mam gdzie indziej
Masakra tyle czekać na pieniądze a jak ktoś ma tylko takie źródło dochodu to za co żyć
Będę składała sprawę do sądu niech odsetki płacą im jak jest się winnym to szybko się upominają
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja na miejscu agnieszki tez bym nie dzwonila na nr podany na bankomacie bo przeciez byl komunikat "operacja...unieważniona" wiec myslalabym ze kasy z konta nie ściągnie, masakra!
image
image
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja zglosilam w takiej syt reklamacje i w ciagu tyg zwrocili pieniazki, tylko musialam miec nr bankomatu, adres i nr transakcji:)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Start
Bankomaty
Jak korzystać
Wyszukiwarka bankomatów
FAQ
Współpraca
Wpłatomaty
RIA Transfery pieniężne
RIA Get Money
epay: Produkty i usługi
Reklama na bankomatach
Współpracuj z nami
Kariera FAQ
Bankomaty Euronet pozwalają na komfortowy dostęp do Twoich pieniędzy wszędzie tam, gdzie tego najbardziej potrzebujesz.



Bankomaty Euronet zlokalizowane w oddziałach niżej wymienionych banków są dostępne dla Klientów na takich samych zasadach jak bankomaty w lokalizacjach niezależnych (np. w centrach handlowych czy na stacjach benzynowych).



W każdej chwili możesz także zasięgnąć informacji u konsultantów Działu Obsługi Klienta Euronet, którzy 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pełnią dyżury pod numerem: 0 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy).

Czy moja karta jest akceptowana w bankomacie sieci Euronet?
Bankomaty Euronet akceptują Twoją kartę, jeśli posiada ona jedno z niżej wymienionych oznaczeń umieszczonych także na bankomacie: Visa, Visa Electron, Plus, MasterCard, EuroCard, Maestro, Cirrus, Diners Club, American Express, PolCard, PolCard Bis, Galia.

Z jakich usług mogę skorzystać w bankomacie Euronet?
Korzystając z naszych bankomatów masz do dyspozycji szeroki wachlarz usług. Możesz wypłacić gotówkę, zrobić przelew, opłacić rachunek, zmienić kod PIN do karty, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej oraz sprawdzić stan swojego konta. Bankomaty Euronet umożliwiają również doładowanie kont telefonów w systemie pre-paid:.



W jaki sposób mogę zasilić konto telefonu w bankomacie sieci Euronet?
Podobnie jak w przypadku wypłaty gotówki, na początku powinieneś wskazać język obsługi i wprowadzić kod PIN. Następnie wybierz opcję Inne usługi/telefonia GSM oraz odpowiedniego operatora telefonii komórkowej. Bankomat poprosi Cię o podanie numeru telefonu, którego konto chcesz zasilić, potem o jego potwierdzenie oraz wybór właściwej wartości doładowania. Na zakończenie urządzenie zwróci kartę oraz wydrukuje potwierdzenie dokonanej transakcji.

UWAGA! Wprowadzając numer telefonu, powinieneś mieć pewność, że jest on prawidłowy i należy do osoby, której konto chcesz zasilić. Ponieważ doładowanie następuje natychmiast po zakończeniu transakcji, anulowanie błędnego zasilenia nie jest możliwe.

Czy moja transakcja jest obciążona prowizją?
Prowizja za korzystanie z bankomatów jest ustalana i pobierana przez Twój bank. Dzięki umowom z zakresu uczestnictwa w sieci Euronet, wiele największych polskich banków nie pobiera od swoich klientów prowizji za korzystanie z naszych bankomatów. Aby sprawdzić, czy Ty również możesz wypłacać gotówkę z urządzeń Euronet bez prowizji lub na preferencyjnych warunkach skontaktuj się ze swoim bankiem. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz także w tabeli opłat i prowizji Twojego banku.
Doładowania kont telefonów GSM przez bankomaty są transakcjami, które realizowane są bez prowizji.

Co robić, jeśli moja karta zostanie zatrzymana?
Jeżeli bankomat nie zwrócił karty, jednocześnie informując o:

utracie ważności karty,
zgłoszeniu karty jako zgubionej lub skradzionej,
przekroczeniu dopuszczalnej ilości prób wprowadzenia błędnego kodu PIN,
powinieneś wyjaśnić sprawę bezpośrednio z bankiem jako wystawcą Twojej karty.
W pozostałych przypadkach prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Euronet.

Konsultanci naszej firmy są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 0 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy). Jeśli korzystasz z poczty elektronicznej, możesz również kierować ewentualne pytania dotyczące korzystania z bankomatów na adres: Customerservicegroup-pl@euronetworldwide.com

Bankomat nie wypłacił mi pieniędzy. Co było przyczyną? Czy konto zostanie obciążone?
Przyczyną takiej sytuacji może być:

brak środków na Twoim koncie,
przekroczony limit wypłat w danym dniu,
błędnie wpisana kwota (bankomat wydaje banknoty 50- i 100-złotowe),
błędnie wprowadzony kod PIN kod lub jego niewłaściwe potwierdzenie,
brak gotówki w bankomacie,
brak połączenia z bankiem,
blokada lub utrata ważności karty.
W podanych przypadkach Twój rachunek nie zostanie obciążony.
Aby uzyskać szczegółowe informacje na ten temat, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Euronet. Konsultanci naszej firmy są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 0 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy). Jeśli korzystasz z poczty elektronicznej, możesz również kierować ewentualne pytania dotyczące korzystania z bankomatów na adres: Customerservicegroup-pl@euronetworldwide.com
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Gdzie zareklamować niesłuszne obciążenie rachunku?
Reklamacje dotyczące transakcji dokonanych kartami płatniczymi powinieneś złożyć w banku, który wystawił Twoją kartę. W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości związanych z obciążeniem rachunku, możesz również skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Euronet. Pomagamy bankom w odtwarzaniu rzeczywistego przebiegu transakcji, co umożliwia korygowanie ewentualnych przypadków niesłusznych obciążeń.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
dzwonilam na numer podany z tego bankomatu, ktory nie wyplacil kasy. Pan przyjal reklamacje ale kazał mi ją złożyć również w swoim banku czyli millennium. Zadzwonilam także do millenium. Te pobrane pieniadze sa zablokowane bo w ciągu tygodnia powinny być zaksięgowane lub nie. Jeżeli zostaną zaksięgowane to wtedy dopiero mogę złożyc reklamację bo teraz oni nic nie mogą zrobić. Mogą oczywiście nie zostać zaksięgowane i się odblokują. Ale na moje pytanie czy jest szansa, że nie zostaną zaksięgowane pan tak dziwnie odpowiedział, że raczej w to wątpie.....Super to teraz poczekam sobie tydzień :/ Już nigdy więcej nie skorzystam z tego bankomatu eCard w biedronce.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mi kiedys bankomat Euronetu na Swietojanskiej (niedaleko EMPIKu) zamiast 200zl wyplacil 150zl. Zlozylam reklamacje w mBanku, od razu, ale stwierdzili, ze wg nich wyplacil 200zl i nie zwrocili mi kasy. Takze nie mozemy liczyc ani na uczciwosc banku, ani bankomatu, albo ma sie szczescie i wszystko bedzie ok, albo nas oleja. Teraz jak wyplacam kase, to rozkladam od razu majac nadzieje, ze kamera z bankomatu zobaczy ile tego bylo. Bo inaczej nie ma szans na udowodnienie, ze nie wyplacil calej kwoty.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Moja mama miała taką sytuacje nie wypłaciło pięniezy 1000 zł zareklamowała i pół roku odzyskała kasę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja miałam tak że bankomat nie wypłacił mi forsy ale wydał mi potwierdzenie że pieniądze wypłacił ,chociaż nie wybrałam opcji potwierdzenia ,czekałam pod bankomatem chwilę czy może mi wypłaci i zanim dotarłam do banku miałam oczywiście jazdę że ja odeszłam od bankomatu a wtedy gotówka wyszła ,poszłam do oddziału i okazało się że moje pieniądze sa zablokowane ,że wrócą w ciągu tyg na moje konto jak euronet będzie sie rozliczał ,wróciły w ciągu 4 dni.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
mieliśmy kiedyś(jakieś 4 lata temu) taką sytuację z bankomatem cash4you, jeszcze jak mieliśmy konto w Mbanku ;) na zwrot kasy, która gdzieś "zawisła" i nie wyszła z bankomatu czekaliśmy ponad 2m-ce :/
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
W 2003 zablokował mi 1000zl,dzwonilam na numer na bankomacie. Kasę potrzebowałem na pogrzeb, pieniądze miałam na koncie ponad 2dniach i po klitniach ze nie mam czym za pogrzeb zapłacić. Choć na początku rozmów pan zapewniał mnie, że nie ma możliwości zwrotu natychmiast.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Pieniadze zostaly zaksiegowane. Dzwonilam dzisiaj znowu z reklamacja do Millennium i mam czekac. Oni maja na to 90 dni tak jak pisala yecath.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wczoraj moja babcia wypłacała z euronetu w Biedronce na ul. Łąkowej, karta wyszła, a kasa nie. Dzwoniłam na infolinię i Pan sprawdził i mówi, że nie ma żadnego ściągnięcia z karty, ale jeśli na wyciągu się pojawi to znów dzwonić. Coś te euronety szaleją. :?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Miałam dwa razy taką sytuację. Raz się zagapiłam i bankomat wciągnął środki spowrotem, drugi raz nie wypłacił. Oczywiscie środki na koncie zablokowane jako "zrealizowane"
Od razu telefon do banku (infolinia mbank), przyjeli reklamację i po ok 2 tygodniach pieniadze wrocily na konto. Tez euronet.

Zawsze trzeba reklamowac.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Każdy bankomat ma kamerę, więc widać czy zabierasz pieniądze.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Rodzina i dziecko bez ogłoszeń

Przyjazne msze dla dzieci gdzie w gdańsku (2024)? (3 odpowiedzi)

Cześć, ktoś może polecić msze jak w temacie?

rozwód (22 odpowiedzi)

Dziewczyny, czy może możecie polecić jakiegoś dobrego adwokata od rozwodów?

czy akt notarialny kupna mieszkania oddajemy do banku przy kredycie hipotecznym? (11 odpowiedzi)

szukam tego oryginalu (wypisu) po calej chalupie, bo nagle jest mi potrzebny! i nie pamietam czy...

do góry