Widok
@autorka wątku:
Tak mi się jeszcze przypomniało:
W niektórych Ubezpieczalniach szkody spowodowane wlaniem nieprawidłowego paliwa wchodzą w zakres AC lub Assistance.
Jeśli masz je wykupione, nic Cię nie kosztuje, żeby to sprawdzić.
Jeśli masz to w Assistance, to bajeczka.
Jesli w AC, to się najpierw zastanów i przekalkuluj, czy opłaca Ci się to zgłaszać. Jeśli koszty związane z pomyłką (płukanie układu paliwowego, wymiana filtrów itd) nie są zbyt duże, to zgłoszenie szkody z AC sensu większego nie ma. Coś tam dostaniesz jako odszkodowanie, ale stracisz część zniżek, czyli zapłacisz wyższą składkę następnym razem.
Tak mi się jeszcze przypomniało:
W niektórych Ubezpieczalniach szkody spowodowane wlaniem nieprawidłowego paliwa wchodzą w zakres AC lub Assistance.
Jeśli masz je wykupione, nic Cię nie kosztuje, żeby to sprawdzić.
Jeśli masz to w Assistance, to bajeczka.
Jesli w AC, to się najpierw zastanów i przekalkuluj, czy opłaca Ci się to zgłaszać. Jeśli koszty związane z pomyłką (płukanie układu paliwowego, wymiana filtrów itd) nie są zbyt duże, to zgłoszenie szkody z AC sensu większego nie ma. Coś tam dostaniesz jako odszkodowanie, ale stracisz część zniżek, czyli zapłacisz wyższą składkę następnym razem.
Mojej mamie zdarza się to co jakiś czas (mama się takimi drobnostkami nie przejmuje).
Samochód prycha i kicha, ale jakoś się ledwo toczy do przodu.
Kiedyś jak auto było prawie nowe z salonu to się bawiliśmy w spuszczanie paliwa, wymianę filtrów itp.
Teraz już się nikt nie przejmuje, dolewa się do pełna ON i tyle.
Jak się wyjeździ tą benzynę to wszystko wraca do normy.
Pewnie silnikowi to jakoś niezbyt służy, ale póki co auto ma 4 lata, zalane benzyną myślę że z 8 razy albo i więcej (bo się mama nie przyzna jak nikt akurat nie jeździ autem poza nią) i jakoś tam jeździ bez problemów. Tylko sprzęgło padło ostatnio , ale to raczej nie od benzyny a od jazdy na półsprzęgle
Samochód prycha i kicha, ale jakoś się ledwo toczy do przodu.
Kiedyś jak auto było prawie nowe z salonu to się bawiliśmy w spuszczanie paliwa, wymianę filtrów itp.
Teraz już się nikt nie przejmuje, dolewa się do pełna ON i tyle.
Jak się wyjeździ tą benzynę to wszystko wraca do normy.
Pewnie silnikowi to jakoś niezbyt służy, ale póki co auto ma 4 lata, zalane benzyną myślę że z 8 razy albo i więcej (bo się mama nie przyzna jak nikt akurat nie jeździ autem poza nią) i jakoś tam jeździ bez problemów. Tylko sprzęgło padło ostatnio , ale to raczej nie od benzyny a od jazdy na półsprzęgle
W nowych dieslach, które nie lubią złej jakości oleju napędowego po wlaniu benzyny spadną właściwości smarne paliwa.
Pompa wysokiego ciśnienia korzysta z tego, że diesel posiada właściwości smarujące.
Podobnie gdy skończy nam się paliwo w trakcie jazdy. Przez chwile aż silnik się zatrzyma kręci się na sucho.
W układzie pojawią się opiłki metalu z pompy, które zatkają wtryskiwacze.
Podsumowując może uszkodzić się w/w pompa wysokiego ciśnienia.
Układ do przeczyszczenia u mechanika, wymiana filtra paliwa i liczyć, że to co wyżej napisałem się nie stało.
Pozdrawiam
Robert
Pompa wysokiego ciśnienia korzysta z tego, że diesel posiada właściwości smarujące.
Podobnie gdy skończy nam się paliwo w trakcie jazdy. Przez chwile aż silnik się zatrzyma kręci się na sucho.
W układzie pojawią się opiłki metalu z pompy, które zatkają wtryskiwacze.
Podsumowując może uszkodzić się w/w pompa wysokiego ciśnienia.
Układ do przeczyszczenia u mechanika, wymiana filtra paliwa i liczyć, że to co wyżej napisałem się nie stało.
Pozdrawiam
Robert
SuperRob Autonaprawa - mobilny mechanik
Konwaliowa 18 Gdynia
tel 516-876-322
facebook: SuperRob
Diagnostyka komputerowa wszystkich marek
Konwaliowa 18 Gdynia
tel 516-876-322
facebook: SuperRob
Diagnostyka komputerowa wszystkich marek