Widok

bez laurki

Opierając się na wystawionych laurkach udałem się do serwisu,aby dokonać modyfikacji mojego roweru.Niestety nic nie załatwiłem,bo pan serwisant twierdzi,że nie może sprowadzić odpowiedniej części.Nie dał się namówić nawet na odległy termin.
I bardzo dobrze.
W następnym punkcie serwisowym zaproponowano mi dwa możliwe rozwiązania i w przyszłym tygodniu rower będzie gotowy.
Moja ocena
obsługa: 1
 
asortyment: 3
 
jakość usług: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
2.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Odpowiedź obiektu:

Jeżeli hurtownia nie posiada potrzebnej części to nie stworzymy niestety a roweru nie mogłem przyjąć bo w tym dniu nie przyjmowaliśmy żadnych rowerów na dłuższy termin z powodu braku miejsca.Z poważaniem Z.Lewicki.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry