Z warsztatu p. Macieja korzystałam wielokrotnie przy drobnych naprawach i zawsze byłam zadowolona. Pod koniec września, po kolizji z autobusem nie wiedziałam dokładnie nawet co mam robić i jak dalej postępować, zadzwoniłam do warsztatu Partsclub i od razu panowie "zoopiekowali" się moją Toyotką. Uniknęłam użerania się z infoliniami ubezpieczycieli. Potrzebna była naprawa blacharsko-lakiernicza i sporo papierkowej roboty. Pan Maciej zaproponował mi od razu autko zastępcze, nie musiałam martwić się jak będę funkcjonować bez auta przez kilka dni, kiedy moje jest w naprawie. Po trzech dniach Toyota miała nowe blachy i lakier. Jestem bardzo zadowolona z tej usługi, zarówno z jej jakości, czasu realizacji i podejścia do klienta. Wiem, że będę korzystała z tego warsztatu (mam nadzieję, że nie w okolicznościach po zderzeniu się z autobusem) - polecam: fachowość, umiejętności, zrozumienie i rzetelność pracowników.