Widok

biuro klienta nie istnieje

klient jest ważny do momentu podpisania umowy...podczas montażu, miałam otrzymać instrukcję obsługi aplikacji z której będę korzystać, jednak monterzy nie widzieli na oczy tej aplikacji...mimo ogromnych chęci robili co mogli, bym mogła jakkolwiek kontrolować obiekt z innego miasta. (monterzy to firma zewnętrzna) Co do samego SOLID, to obiecują, obiecują...ostatecznie od dwóch miesięcy nie posiadam tablic na budynku informujących, że obiekt jest monitorowany, dostałam info, że mogę podjechać gdzieś tam, wziąć tablice i sama przewiercić..chyba żart. Pracownik, który podpisał ze mną umowę odrzuca moje połączeni i nie odpowiada na maile. Taka obsługa to żenada.
Co do aplikacji, SolidGO nie mam zastrzeżeń, mogę rozbroić alarm w dowolnym miesjcu w Pl, pod warunkiem że mam dostęp do internetu i ponownie uzbroić obiekt. Mam również podgląd pod awaryjność czujek: widzę gdy bateria jest słaba.
Odnośnie konwoju, to jestem zawiedziona, gdyż dzwoni tylko raz i gdy jestem na spotkaniu i nie zdążę odebrać, nie mam możliwości oddzwonić pod ten numer, gdyż łączy mnie z jakąś centralą w Olsztynie, która nie ma obecnie pojęcia o alarmie w domu.. muszą nad tym popracować.
Moja ocena
oferta: 3
 
jakość usług: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.5

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ale jest to najtańsza firma i dlatego wybrała ja Pani do realizacji usługi. Jak się kupuje najtańszy produkt (usługę) to nie można oczekiwać najwyższej jakości "coś za coś"
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3
do góry