Widok
brak profesjonalnej obslugi w SPA
Byłam niedawno gościem w hotelu i spa. Nie był to mój pierwszy pobyt ale kolejny i kolejny raz na niewygodnych łóżkach do masażu. Już poprzednim razem zgłaszaliśmy ten fakt ale.... Cóż może Pani z recepcji, która twierdzi, ze przekazywała sprawę menagerowi. Kontakt z menagerem niestety niemożliwy. Niestety już tam nie wrócę. Podobno testują nowe łóżka, ale co to obchodzi klienta który płaci grube pieniądze za usługę??? Niestety z każdym pobytem było gorzej wiec jeśli chcecie profesjonalizmu , to polecam np. Haffnera. Mera niestety spada w rankingach - wystarczy spojrzeć na opinie. Pozdrawiam
Moja ocena
Sopot Marriott Resort & Spa
kategoria: SPA
obsługa: 5
oferta: 4
jakość usług: 1
klimat i wystrój: 4
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 2
2.8
* maksymalna ocena 6