Widok

byłam tam pierwszy i ostati raz.

Zwabiły nas tam niskie ceny i fakt, że to nowo otwarty lokal- postanowiliśmy spróbować. Byliśmy rozczarowani. Lokal jest bardzo mały- tylko 3 stoliki i zimny- słabo ogrzany (ogrzewany tylko małym, starym piecykiem elektrycznym), wystrój też nie ociepla tego wnętrza. szare ściany i słabe oświetlenie oziębiają to wnętrze i sprawiają, że jest tam smutna i przytłaczająca atmosfera. Poza tym: niewygodne siedzenia i czajniczek z herbatą, której nie da się nalać nie rozlewając ze wszystkich stron. Jeśli chodzi o jedzenie (co najważniejsze), szczerze nie polcam. Rozcieńczony, rzadki sos sojowy, mokry i lepki ryż, rozmrożona (a nie świeża) ryba.
Ponadto brak możliwości płacenia kartą.
Moja ocena
Fusion Sushi kategoria: Restauracje
obsługa: 5
 
menu: 4
 
jakość potraw: 3
 
klimat i wystrój: 2
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 3
 
3.5

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Odpowiedź obiektu

Witam serdecznie.
Cieszymy się z pierwszej negatywnej opinij oraz zdajemy sobie sprawę że nie wszystko w naszym lokalu jest dopięte na ostatni guzik.Stawiamy pierwsze kroki i inwestujemy w rozwój.
Ostatnio został zakupiony piec akumulacyjny o dużej mocy który zapewnia nam ciepło.Jeśli chodzi o wystrój ściany są jasne i brązowe z namalowanym drzewem wiśni.Stoły są duże a siedzenia mają miękkie przyjemne obicia.Wszyscy są zachwyceni wystrojem i mówią że lokal jest przytulny.
Czajniczki rzeczywiście mają wadę techniczną i na pewno zostaną wkrótce wymienione ,nie wpływa to jednak na jakość jedzenia.Sos pochodzi od dostawców którzy zaopatrują większość japońskich restauracji.
Jeśli chodzi o rybę ,w trosce o zdrowie naszych klientów głęboko zamrażamy nasze ryby w temp.-72 stopni Celcjiusza gdyż tylko taka obróbka termiczna surowizny pozwala zabić pasożyty żyjące w surowej rybie.Poza tym czy mrożone znaczy nieświeże?Konie z rzędem dla tego kto złowi tuńczyka w Bałtyku.
Jeśli jednak stołuje się Pani w restauracjach w których podaję się rybę bez obróbki termicznej czyli mrożenie lub pieczenie ,radzę zrobić badania na obecność pasożytów w Pani organiżmie.
Od nowego roku będzie można płacić u nas karta.Wkrótce ukaże się odsłona naszej strony internetowej z wirtualnym spacerem aby każdy mógł ocenić wystrój restauracji ,nie ruszając się z domu.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry