Witam.
Niestety nie moge napisac niczego pochlebnego o Sheraton Sopot...
W pazdzierniku i listopadzie roku 2014 kilkakrotnie kontaktowalismy sie z administracja hotelu w sprawie balu sylwestrowego.
Wczesniej - pod koniec wrzesnia 2014 bylismy tam nawet z moja zona osobiscie w tej samej sprawie.
Pomimo zapewnien pani z hotelu o skontaktowaniu sie z nami, przedstawieniu oferty, itd. zaden przedstawiciel hotelu NIGDY sie z nami nie skontaktowal. Planowalismy wybrac sie do Sheraton'a minimum w kilka par. Jednak jak widac Sharatonow'i nie zalezy na klientach. W zwiazku z calkowitym brakiem zainteresowania ze strony hotelu, finalnie nie skorzystalismy z ich oferty.
Jeszcze NIGDY i w ZADNYM hotelu nie spotkalem sie z taka ignorancja i lekcewazeniem klienta, a mialem wielokrotnie przyjemnosc byc gosciem/klientem topowych hoteli takich jak Hilton, Holiday Inn, itp.
Po prostu brak mi slow...
Zdecydowanie nie polecam tego hotelu.
Pozdrawiam.
Michal B.