Widok

chce przeprowadzic sie do Trojmiasta jak z pracą ?

chce przeprowadzic sie do Trojmiasta

w zwiazku z tym chcialabym poprosic mieszkancow i czytelnikow tego forum o wskazowki jak, gdzie, u kogo szukac pracy.

Szukanie na odległośc jest bardzo trudne . Więc liczę na waszą pomoc :))
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie wiele o sobie powiedziales :)

pracy dobrze szukac w firmach swojej branzy.
na tym portalu sa ogloszenia - wiec mozesz zaczac tam

co do miejsca zamieszkania, szczegolnie na poczatek polecalbym wszystko co w poblizu torow skm badz chociaz tramawaju.

pozdrawiam
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja przeprowadziłem się z warszawy do gdańska na przełomie 2011/2012, pracę znalazłem w dwa tygodnie za 3000 na rekę. Pracuję jako kucharz w restauracji po 11 godzin (dwa dni pracy, dwa dni wolne). Tak, jak jurekdz napisał, szukaj czegoś z dobrym dojazdem - komunikacja w 3city jest gorzej niż tragiczna, niektore autobusy jeżdżą rzadziej niż co godzinę....
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 8
Nie napisałeś jaka branża i stanowisko Cię interesuje, więc ciężko będzie Ci polecić coś konkretnego. Oprócz przeglądania ofert radzę Ci przejrzeć katalog firm w Trójmieście, wybrać pasujące do Twojego profilu i powysyłać CV, nawet jeśli na chwilę obecną nie mają żadnych wakatów. Ewentualnie poszukaj sobie czegoś sezonowego (z tym teraz nie powinieneś mieć problemu), przeprowadź się tutaj i osobiście pojeździj po firmach, zostawiając CV, namiary w sekretariatach etc.

twoja żona Iza szuka roboty za 5-6k netto

więc ty nie musisz się przemęczać Mareczku
ona spokojnie w kązdej tutejszej agenturze tyle wyciągnie
Ja mogę tobie załatwić pracę za 8 zł narekę w stoczni przy sprzątaniu albo za 10 przy myciu zbiornikóch statków z mazutu.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Tom? Czy ta oferta racy przy muciu zbiorników jest dalej aktualna?
Pozdrawiam
Criiss