Widok
czy akt notarialny kupna mieszkania oddajemy do banku przy kredycie hipotecznym?
szukam tego oryginalu (wypisu) po calej chalupie, bo nagle jest mi potrzebny! i nie pamietam czy kilka lat temu czasem bank nie chcial zeby byl u nich w naszych aktach kredytowych... mam w domu jedynie ksero:/ podpowiedzcie prosze cos w tym temacie!
jeśli braliście kredyt, to macie obciążoną hipotekę, czyli możesz wejść na
http://ekw.ms.gov.pl/pdcbdkw/pdcbdkw.html i tam masz info o właścicielach, metrażu itp.
http://ekw.ms.gov.pl/pdcbdkw/pdcbdkw.html i tam masz info o właścicielach, metrażu itp.
Tak, zazwyczaj przy ubieganiu się o kredyt hipoteczny, bank wymaga przedstawienia aktu notarialnego kupna mieszkania jako jednego z dokumentów potwierdzających własność nieruchomości. Akt notarialny jest formalnym dokumentem, który potwierdza zawarcie umowy kupna-sprzedaży między sprzedającym a nabywcą nieruchomości, a także zawiera kluczowe informacje dotyczące transakcji, takie jak cena, warunki płatności, opis nieruchomości itp.
Dla banku akt notarialny jest ważnym dowodem na to, że osoba ubiegająca się o kredyt rzeczywiście jest właścicielem nieruchomości, którą zamierza zastawić jako zabezpieczenie kredytu hipotecznego. Posiadanie aktu notarialnego jest także istotne dla potwierdzenia prawa do nieruchomości w przypadku ewentualnych sporów prawnych.
W związku z tym, aby uzyskać kredyt hipoteczny, zazwyczaj konieczne jest złożenie aktu notarialnego kupna mieszkania w banku wraz z innymi dokumentami, takimi jak zaświadczenie o dochodach, dokumenty potwierdzające zatrudnienie itp. Bank może dodatkowo zlecić sprawdzenie dokumentacji przez niezależnego rzeczoznawcę, aby potwierdzić zgodność informacji zawartych w akcie notarialnym.
https://www.podrozeoleola.pl/jak-wyglada-aplikacja-i-egzamin-notarialny/
Dla banku akt notarialny jest ważnym dowodem na to, że osoba ubiegająca się o kredyt rzeczywiście jest właścicielem nieruchomości, którą zamierza zastawić jako zabezpieczenie kredytu hipotecznego. Posiadanie aktu notarialnego jest także istotne dla potwierdzenia prawa do nieruchomości w przypadku ewentualnych sporów prawnych.
W związku z tym, aby uzyskać kredyt hipoteczny, zazwyczaj konieczne jest złożenie aktu notarialnego kupna mieszkania w banku wraz z innymi dokumentami, takimi jak zaświadczenie o dochodach, dokumenty potwierdzające zatrudnienie itp. Bank może dodatkowo zlecić sprawdzenie dokumentacji przez niezależnego rzeczoznawcę, aby potwierdzić zgodność informacji zawartych w akcie notarialnym.
https://www.podrozeoleola.pl/jak-wyglada-aplikacja-i-egzamin-notarialny/