Widok
Zamówiłem okna właśnie w Tej firmie ze spłatą w formie rat. Miałem ustalony montaż na 15.06.2012. Z powodu choroby żony musiałem przełożyć zamontowanie okien o 2 tygodnie, po mimo tego że miałem zapłacić pierwszą ratę do 22.06.2012. Okna mam wstawione. i nie mam zastrzeżeń co do jakości kontaktu oraz sposobu realizacji.
Właśnie 2 dni temu firma Pana Bogdana zamontowała okna w moim mieszkaniu. Miała co prawda trzydniowe opóźnienie (jakaś usterka przy produkcji okien) jednak w ramach przeprosin otrzymałam nowiutki termometr. Wymiana odbyła się bez problemowo i co ważne czysto. Ogólna ocena 5-
Pozdrowienia dla pracujących tam "braci M"
Pozdrowienia dla pracujących tam "braci M"
wynika z tego, że przede mną jeszcze długie miesiące czekania na załatwienie mojej reklamacji, bo obecnie minął dopiero miesiąc. Pracownicy tej firmy skutecznie unikają kontaktu, a pani z biura oprócz obietnic i przeprosin niczego nie potrafi załatwić. Uważam, że wszyscy w tej firmie mają do perfekcji opanowaną "sztukę" lawirowania.
.. Akwizytor tej firmy wykorzystuje starszych ludzi. Kłamiąc w żywe oczy, że jest z nakazu spółdzielni mieszkaniowej, która na walnym zgromadzeniu przyjęła wymianę okien naciąga staruszków na sprzedaż niepotrzebnych okien w bardzo wysokich cenach. ..W związku z opisaną sytuacją czeka ich sprawa z powództwa cywilnego.
..Akwizytor nie tylko naciąga starszych,nieświadomych ludzi na wymianę okien,ale również na wzięcie kredytu w banku Crediit Agricole,z którym właścicel firmy ma podpisana umowe!Pieniądze oczywiscie od razu spływają na jego konto.Ostatnio "działał"na ul.Jagiellońskiej i Piastowskiej.Sprawę podaliśmy do sądu.
co prawda obecnie jest już rok 2013, ale firma nadal istnieje i traktuje swoich klientów w sposób nieuczciwy:
- akwizytor naciąga ludzi na spłaty usługi w ratach wpłacanych na konto banku Credit Agricole, nie informując przy tym, że zgoda na tę formę płatności równoznaczna jest z podjęciem kredytu w tym banku - a kredyt spłaca się z odsetkami! Na to nabierają się przede wszystkim starsi ludzie, którzy myślą, że to tylko spłata ratalna. WSTYD!
- NIEMOŻLIWE JEST WYEGZEKWOWANIE POPRAWEK W RAMACH REKLAMACJI od tej firmy - pracownicy są wyjątkowo bezczelni, umawiają się na terminy, które lekceważą - nie pojawiają się całymi tygodniami bez żadnej informacji, osobista wizyta w biurze też nic nie daje - pani wysłucha pretensji, przeprosi, obieca i dalej NIC, JEST JAK BYŁO.
- akwizytor naciąga ludzi na spłaty usługi w ratach wpłacanych na konto banku Credit Agricole, nie informując przy tym, że zgoda na tę formę płatności równoznaczna jest z podjęciem kredytu w tym banku - a kredyt spłaca się z odsetkami! Na to nabierają się przede wszystkim starsi ludzie, którzy myślą, że to tylko spłata ratalna. WSTYD!
- NIEMOŻLIWE JEST WYEGZEKWOWANIE POPRAWEK W RAMACH REKLAMACJI od tej firmy - pracownicy są wyjątkowo bezczelni, umawiają się na terminy, które lekceważą - nie pojawiają się całymi tygodniami bez żadnej informacji, osobista wizyta w biurze też nic nie daje - pani wysłucha pretensji, przeprosi, obieca i dalej NIC, JEST JAK BYŁO.
Pani Jolanto,
Epitety i Pani zła wola są odpowiednikiem Pani zachowania w stosunku do firmy. Naszą wolą było RZETELNE wykonanie usługi i wszelkich czynności z nią związanych. Pani opinia jest dla nas zbyt surowa i przykro nam, że po naszych wizytach(po Pani telefonach) wystawia nam Pani po raz drugi niesprawiedliwą opinię.
Epitety i Pani zła wola są odpowiednikiem Pani zachowania w stosunku do firmy. Naszą wolą było RZETELNE wykonanie usługi i wszelkich czynności z nią związanych. Pani opinia jest dla nas zbyt surowa i przykro nam, że po naszych wizytach(po Pani telefonach) wystawia nam Pani po raz drugi niesprawiedliwą opinię.
Pani Jolanto powiem tak nie żetelna to jest pani i ignorant z tego nawed powodu gdyż . Montowałem u pani okienka umówiłem sie na dano godzine na 2 dzien by zrobić obrubke a pani nas olała że tak powiem i se przestawiła godzine obrubki. Nikt na pani zawołanie nie jest a niestety my mamy napiete terminy pracy . a to że pani dzwoniła o poprawke tych parapetów to niech sie pani nie dziwi że ktoś zostawi zaczeto prace i poleci do PANI ma pani poprawione raczej chyba tak jest ok. A kultura wymaga tego chociaż by podziekować a pani NIC dziekuje to mooja opinia o pani .........!!!!!!!!!!!!!!!!
Panie geniusz, obiecałam sprostowanie, ale po przeczytaniu Pana opinii odeszła mi ochota. Dosyć już tych słownych przepychanek. Mam poprawione i jest OK, a co do kultury to chyba znamy odmienne jej znaczenie.
Do Pana Bogdana: nie znalazłam w wypowiedziach Jolanty żadnych epitetów.
Najważniejsze, że są okna i wykonane poprawki. Wszystkiego dobrego.
Do Pana Bogdana: nie znalazłam w wypowiedziach Jolanty żadnych epitetów.
Najważniejsze, że są okna i wykonane poprawki. Wszystkiego dobrego.