Widok
dotyczy odwieszenia usugi tv
Robią sobie kpiny zklienta.Usługa powinna zostać odwieszona 1.12.09.Po cierpliwym oczekiwaniu zgłoszono fakt na infolinie,gdzie zapewniono ,że szybko załatwią problem.Niestety dnia 10.12.09.sygnału nadal brak.Ponowne długie oczekiwanie na konsultanta infolini i co - grzeczna odpowiedż ,że nic niewie i po ponownym podaniu danych i telefonu uprzejmie mówi ,że zajmie się sprawą w Biurze Obsługi Klienta?? Ciekawe dlaczego ukrywacie,niepodajecie numeru tel.lokalnego Biura Obsługi Klienta . Uważam,że Firma może stracić dużo klientów i potencjalnych klientów jeśli będzie ignorowałć ludzi korzystających zwaszych usług .
Moja ocena
Multimedia Polska
kategoria: Telewizja kablowa
obsługa: 1
oferta: 3
awaryjność: -
dodatkowe usługi: -
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 2
2.2
* maksymalna ocena 6