Widok

dotyczy odwieszenia usugi tv

Multimedia Gdynia Temat dostępny też na forum:
Robią sobie kpiny zklienta.Usługa powinna zostać odwieszona 1.12.09.Po cierpliwym oczekiwaniu zgłoszono fakt na infolinie,gdzie zapewniono ,że szybko załatwią problem.Niestety dnia 10.12.09.sygnału nadal brak.Ponowne długie oczekiwanie na konsultanta infolini i co - grzeczna odpowiedż ,że nic niewie i po ponownym podaniu danych i telefonu uprzejmie mówi ,że zajmie się sprawą w Biurze Obsługi Klienta?? Ciekawe dlaczego ukrywacie,niepodajecie numeru tel.lokalnego Biura Obsługi Klienta . Uważam,że Firma może stracić dużo klientów i potencjalnych klientów jeśli będzie ignorowałć ludzi korzystających zwaszych usług .
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 3
 
awaryjność: -
 
dodatkowe usługi: -
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 2
 
2.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
możesz z komórki dzwonić tylko dlaczego np. ja mam dzwonić do gniezna czy co kier 0-24 jak miedzkam w gdyni.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry